beantwoord

kaartje niet zichtbaar in app

• 20 december 2019
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

Ik heb 2x een kaartje van 8,- moeten kopen omdat het eerste kaartje niet geladen werd in mijn NS App.

Ik zou graag 8,- terug gestort krijgen op mijn rekening (edit: gegevens verwijderd)

Er is 2x achter elkaar 8,- overgemaakt. 

Mvg Remy

icon

Beste antwoord door Mark NS 21 december 2019, 13:24

Hoi Dt2 Maraboes, welkom op de NS Community. 

Je kunt inderdaad het beste contact opnemen met de Klantenservice. Als je twee identieke tickets hebt gekocht en één ook niet ontvangen hebt, dan kun je één van de tickets terugvragen. Ik heb je bericht trouwens iets aangepast en je IBAN daaruit verwijderd. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Dt2 Maraboes dit is een openbare community. Jouw bankgegevens zijn nu voor iedereen zichtbaar.

Wij zijn net als jij klanten/reizigers van NS en kunnen geen geld terugstorten. Daarvoor kun je telefonisch, via Facebook Twitter of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Badge +3

Afgezien van je (geldige) Regiobank IBAN verwijderen (klik bij je bericht op … Bewerken binnen een uur)

Kan je het beste even bellen met 030 751 5155 of andere contactopties om dat recht te zetten.

Dat een IBAN toevallig zichtbaar is niet al te druk over maken @MoDe. Voor wie dat ‘interessant’ of gevaarlijk vindt mag je de mijne ook wel hebben.

Donaties welkom en verder kan niemand er iets zinnigs mee! :hugging:

Hoi Dt2 Maraboes, welkom op de NS Community. 

Je kunt inderdaad het beste contact opnemen met de Klantenservice. Als je twee identieke tickets hebt gekocht en één ook niet ontvangen hebt, dan kun je één van de tickets terugvragen. Ik heb je bericht trouwens iets aangepast en je IBAN daaruit verwijderd. 

Reageer