beantwoord

Kaartservicecode

  • 12 februari 2016
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Ik heb de OV-chipkaart aangeboden aan de NS kaartautomaat en hij is volgens mij geactiveerd. Helaas nog geen kaartservicecode per email ontvangen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Minke NS 19 februari 2016, 15:43

De bestelling van de kaartservicecode bij de kaartautomaat bleek niet goed gegaan te zijn want de bestelling staat nog klaar. Houw13 gaat het nogmaals proberen. Eventueel kan de servicebalie helpen of kan het geactiveerd worden bij een OV-chipkaart oplaadpunt.
Bekijk origineel

2 reacties

De bestelling van de kaartservicecode bij de kaartautomaat bleek niet goed gegaan te zijn want de bestelling staat nog klaar. Houw13 gaat het nogmaals proberen. Eventueel kan de servicebalie helpen of kan het geactiveerd worden bij een OV-chipkaart oplaadpunt.
Hoi Houw13, welkom op het NS serviceforum!

Ik kan voor je controleren of het goed is gegaan met de activatie. Kun je me hiervoor NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en e-mailadres sturen in een priv├ębericht? Je kunt hiervoor op mijn foto klikken.

Reageer