beantwoord

kafkiaanse toestanden bij Mijn NS account

• 25 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

We hebben intussen ruim 5 jaar een ov chip kaart gekoppeld aan NS en op rekening reizen.

Elke maand op email adres faktuur melding met verzoek in te loggen op mijn NS.

Maar geen wachtwoord ooit opgeven (wij waren een van de eersten die ov bus/tram lieten koppen aan mijn-ovchip kaart met ns

Dan ‘wachtwoord vergeten’ maar aanklikken, echter daar komt niets binnen ook niet in de ongewenst map.

Een nieuw account aanmaken dan maar ? Helaas ..’.Dit e-mailadres is al in gebruik’

14 dagen geleden een ‘klacht’ email gezonden (meer als kennisgeving) met het verzoek het account te reseeten voor een wachtwoord. Met tekst en uitleg how com (net als boven)

Nog steeds geen reactie ontvangen of is iedereen met gelijk met kids op vakantie gegaan ?

Mijn echtgenoot had het zelfde euvel en zowaar na enige tijd kwam er reactie (betrof ook ov-chip kaart verlengen) maar nu niks en we willen  toch echt zo langzamerhand eens kunnen inloggen.

Aan het email programma licht het niet alles gezocht. Wat wel vreemd is dat we nooit een noreply bevestiging van ontvangst hebben gekregen. Chat je word je weer verwezen naar de klanten/klachten afdeling maar daar staat ons item niet bij.

Kafka !! wel eens van gehoord ? nou wij wel intussen.

Graag bericht van een medewerker per email ! telefonisch is  zoooo lang wachten (zucht)

Dank u

icon

Beste antwoord door Jouke NS 25 oktober 2019, 20:09

Hallo mborg en welkom bij de NS Community. 

Wat spijtig dat je problemen hebt bij het inloggen van je Mijn NS account. Helaas kunnen we je hier niet helpen met dergelijke problemen. Daarvoor is inzage in je gegevens binnen onze systemen nodig en die heb ik niet hier. De enige weg is via onze Klantenservice. Als je telefonisch er niet door komt kun je het ook via onze Live Chat of Sociale Media proberen. Via e-mail zijn we helaas er lastig te bereiken. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Vragen in deze reizigers-helpen-reizigerscommunity worden niet per email beantwoord. Wij hebben ook geen inzicht in uw persoonlijke gegevens.

U kunt met uw vraag het beste contact opnemen met de NS klantenservice via telefoon Twitter Facebook of chat.

Hallo mborg en welkom bij de NS Community. 

Wat spijtig dat je problemen hebt bij het inloggen van je Mijn NS account. Helaas kunnen we je hier niet helpen met dergelijke problemen. Daarvoor is inzage in je gegevens binnen onze systemen nodig en die heb ik niet hier. De enige weg is via onze Klantenservice. Als je telefonisch er niet door komt kun je het ook via onze Live Chat of Sociale Media proberen. Via e-mail zijn we helaas er lastig te bereiken. 

Reageer