Kampen: uitstapzijde onbekend?

• 1 december 2017
  • 18 reacties
  • 336 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Vandaag viel me op dat de reisplanner de uitstapzijde in Kampen niet vermeldt. Noch in de huidige dienstregeling, noch in de nieuwe. Het lijkt me niet erg ingewikkeld om dat te vermelden omdat er in Kampen precies één perron is. De uitstapzijde is altijd rechts.

Vanaf maandag 11 december wordt in de reisplanner vermeld aan welke zijde in Zwolle Stadshagen uitgestapt wordt. Dan lijkt het een kleine moeite om dat voor Kampen ook te vermelden.

18 reacties

Kampen is natuurlijk een erg groot en complex station, waarschijnlijk is de spoortoewijziging daar dermate dynamisch dat het bepalen van de uitstapzijde lastig is 😳
Reputatie 5
Niet te doen voor de reisplanner, daarom hebben ze het weggelaten. Ze waken voor overbelasting van het systeem.
Hoi iMark,

Dit komt waarschijnlijk omdat dit met de nieuwe dienstregeling niet meer om een NS Sprinter gaat, maar om een Blauwnet sprinter.
Dat maakt de uitstapzijde niet anders, en zoals iMark al aangeeft wordt deze voor Stadshagen wel aangegeven. Ook daar gaat enkel Syntus stoppen.
Klopt inderdaad. Ik heb nagevraagd of dit toegevoegd kan worden 🙂
Badge
Kampen is natuurlijk een erg groot en complex station, waarschijnlijk is de spoortoewijziging daar dermate dynamisch dat het bepalen van de uitstapzijde lastig is :$

Jaja, 'Kampen Airport' zeker? Trek dan maar gelijk de Thalys een stukje door 🆒
Kampen Intl. Airport. Ik pleit voor een Fyra vanuit Heino, de rest van Nederland kan me gestolen worden 🆒
Reputatie 5
Doe dan gelijk vanaf Enschede. Hoeft Twente Airport ook niet meer open.
Badge
[...] Fyra [...]

TRIGGERED!! 😃
Alles oké verders?
Reputatie 6
Badge
Idem dito voor de bus als treinvervangend vervoer...
Ik stap daar altijd rechts uit. Maar de NS gaf aan dat dat onbekend was. 😉
"Wel staat er voor a.s. donderdag een update van de Uitstapzijde tabel op de planning. Deze zal zonder downtime zijn en daarom overdag worden geplaatst. De nieuwe uitstapzijde tabel zal daarna om middernacht effectief worden."
Reputatie 6
Badge
Nemen ze dan ook de bussen mee? 😛 😃
Krijgen we naast de IT/VT ook IB/VB? 'Intelligente Bus' en 'Virtuele Bus' bekt toch minder lekker 😞
Het bestand waar deze informatie uit gehaald was, was nog niet up-to-date. Er wordt nu achteraan gegaan of deze geüpdatet kan worden, zodat de reisplanner dan ook weer de juiste informatie aangeeft.
Reputatie 6
Badge
Krijgen we naast de IT/VT ook IB/VB? 'Intelligente Bus' en 'Virtuele Bus' bekt toch minder lekker :(
Zat dat laatste trouwens al niet in de NS-app? 😛
Wat?
Reputatie 5
Behalve de uitstapzijde, wanneer komt er in de NS-app een "animatie" wat de treinlengte is van de flirts? Die van syntus en arriva worden ook altijd wel genoemd. De Ns-flirts zaten binnen enkele dagen al in de app.

Rijdendetreinen.nl geeft wel de flirt-3's weer (wel in ns-kleuren), maar de flirt-4's nog niet. Dat is nog een hoopje tekst.

Reageer