beantwoord

Kan het niet wat minder met die cookies-vraag?

• 3 maart 2017
  • 3 reacties
  • 254 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik verzilver zojuist op de NS-site een voucher voor een ticket. Voordat dit is gelukt moet ik drie maal cookies accepteren. Als ik vervolgens hierover wil klagen op diezelfde website, moet ik nog drie maal cookies accepteren. Ik heb er mijn buik vol van!
icon

Beste antwoord door Thomas NS 3 maart 2017, 21:36

Hallo Peter van de Coevering en welkom op het NS Serviceforum.

Begrijpelijk dat je gek wordt van de cookiemeldingen. Het is een verplichte vraag bij elke website die hier gebruik van maakt, zo ook de onze. Waarschijnlijk heeft de constante melding hiervan te maken met jouw apparaat (telefoon, computer) en de internetgeschiedenis hiervan. Vaak werkt de website beter (zonder alle cookiemeldingen telkens) via Google Chrome bijvoorbeeld.
Bekijk origineel

3 reacties

Uw gegevens zijn goud waard!
Reputatie 7

Begrijpelijk dat je gek wordt van de cookiemeldingen. Het is een verplichte vraag bij elke website die hier gebruik van maakt, zo ook de onze. Waarschijnlijk heeft de constante melding hiervan te maken met jouw apparaat (telefoon, computer) en de internetgeschiedenis hiervan. Vaak werkt de website beter (zonder alle cookiemeldingen telkens) via Google Chrome bijvoorbeeld.

Vaak werkt de website beter (zonder alle cookiemeldingen telkens) via Google Chrome bijvoorbeeld.

Even off topic reactie op cookie meldingen en Google Chrome: Bij deze (NS site/forum) klopt het wel Thomas NS (ik log ook via Google Chrome namelijk in maar dit terzijde,) maar bij andere website's (dus niet van de NS bv.) heb ik ook gewoon regelmatig last van de cookie meldingen!

Dit is gewoon uit eigen ervaring vermeld reactie, waarmee de NS (wat mij betreft) verder niks hoeft te doen!

Reageer