beantwoord

Kan ik met één druk op de knop de reisinformatie van ns.nl in mijn Google Agenda zetten?

• 29 September 2016
  • 7 reacties
  • 465 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Dat knippen en plakken kost een hoop tijd...
Ik maak gebruik van verschillende browsers.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 3 October 2016, 16:01

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo Michiel.,

In een eerder topic zie ik dat het wel mogelijk is het één en ander te importeren. Heb je hier misschien iets aan?
In een eerder topic zie ik dat het wel mogelijk is het één en ander te importeren.
Heb je hier misschien iets aan?

Zoals uit het door jouw aangehaalde topic blijkt, werkt dit helaas nog niet (optimaal) 😞
Dat is jammer. Je krijgt dezelfde foutmelding die in dit topic wordt weergegeven?
In een eerder topic zie ik dat het wel mogelijk is het één en ander te importeren.
Heb je hier misschien iets aan?

Zoals uit het door jouw aangehaalde topic blijkt, werkt dit helaas nog niet (optimaal) :(

Van NS moet je het inderdaad niet hebben: Na 4 maanden nog steeds niet opgelost. Misschien kun je op de achtergrond een scriptje draaien dat je standaard-downloadmap scant op nieuwe .ics-bestanden en als er een binnenkomt meteen die fout eruit haalt.
Dat is jammer. Je krijgt dezelfde foutmelding die in dit topic wordt weergegeven?
Inderdaad.

"Als je die knop ziet en je klikt erop, wordt er een bestandje gedownload met de extensie .ics. Daarin staat in leesbare tekst onder meer wanneer een activiteit begint en hoe lang die duurt of wanneer die eindigt en meer van dat soort gegevens. Die laad je dan in een elektronische agenda. Kennelijk voldoet het bestandje dat jullie reisplanner produceert niet helemaal aan de standaard en dan snapt niet iedere elektronische agenda het meer."
Ik heb in juli begrepen dat dit issue meer ontwikkeltijd kost dan gedacht. Ik heb om een update gevraagd.
Het staat op de agenda. Een prognose kan ik echter niet geven.

Reageer