beantwoord

kids vrij

• 9 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

ik kan als opa geen kids vrij aanvragen voor mijn de kleinkinderen . volgens het systeem past dat niet bij mijn ov kaart. Toch wel heel vreemd.
icon

Beste antwoord door Danny NS 9 oktober 2019, 11:41

Hoi joop51en welkom bij de NS Community!

Kids Vrij plaats je op de eigen kaart van jouw kleinkinderen. Ik vermoed dat je Kids Vrij op je eigen kaart wilt plaatsen, dat is helaas niet mogelijk. Hebben jouw kleinkinderen al een eigen kaart? Dan kan je het abonnement hier op plaatsen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi joop51en welkom bij de NS Community!

Kids Vrij plaats je op de eigen kaart van jouw kleinkinderen. Ik vermoed dat je Kids Vrij op je eigen kaart wilt plaatsen, dat is helaas niet mogelijk. Hebben jouw kleinkinderen al een eigen kaart? Dan kan je het abonnement hier op plaatsen.
Reputatie 7
Badge +4
Het voordeel is wel dat uw kleinkind ook met anderen gratis mee mag reizen, en niet alleen met opa. De kaart voor uw kleinkind is op geen enkele manier met u verbonden, ook al bent u de aanvrager. Het systeem werkt zo dat iedereen, ook een kind boven de vier, moet inchecken met een eigen kaart. Deze opa doet het ook zo.
Uw kleinkind reist gratis mee tot zijn twaalfde. U moet wel per kind een ov-chipkaart aanschaffen, maar dat kan via NS. U heeft een pasfoto nodig en die moet in een digitaal formaat (worden omgezet).

Reageer