beantwoord

Kiezen tussen woonwerkverkeer privé en zakelijk op de app.

• 15 april 2019
  • 4 reacties
  • 178 Bekeken

Ais ik wil aangeven op de app welk soort reis ik heb gemaakt dan zegt deze dat de transactie is geregistreerd. Echter de reizen blijven open staan.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 april 2019, 21:39

Ik heb helaas geen verder informatie gekregen dus het is momenteel nog steeds onduidelijk wat precies het probleem is. Ik heb echter wel het vermoeden dat dit te maken heeft met een Mijn NS Zakelijk account waarbij er iets mis gaat. In dat geval kun je het beste contact op nemen met onze zakelijke afdeling, Chris Fransman, en wil ik graag adviseren om daarvoor een berichtje te sturen via Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

4 reacties

Wat voor reisproduct heb je en waar probeer je dit overzicht te maken, Chris Fransman?
NS buisnesskaart
Zou je ook nog kunnen aangeven waar je probeert om dit overzicht te maken, Chris Fransman?
Ik heb helaas geen verder informatie gekregen dus het is momenteel nog steeds onduidelijk wat precies het probleem is. Ik heb echter wel het vermoeden dat dit te maken heeft met een Mijn NS Zakelijk account waarbij er iets mis gaat. In dat geval kun je het beste contact op nemen met onze zakelijke afdeling, Chris Fransman, en wil ik graag adviseren om daarvoor een berichtje te sturen via Facebook of Twitter.

Reageer