klacht over e-ticket

• 22 juli 2021
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Ik had een e-ticket besteld via de ns site. Deze zou dan automatisch in je ns app komen a.d.h.v. Je email adres. Echter kwam deze niet in de app. Ik kreeg telkens een foutmelding?? Enigste wat ik kon doen was de ticket als pdf downloaden. Waardoor die via je je telefoon niet gescand kan worden en het poortje dus NIET open gaat… Omdat ik de trein moest halen heb ik maar een nieuwe eticket gekocht voor het zelfde traject en die kwam wel in de ns app terecht. Beetje raar… Ns zie graag je reactie tegemoet en het geld terug op mijn rekening van me eerste kaartje… waarbij jullie vast kunnen zien dat die dus niet gebruikt is.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U had met de code op de pdf het poortje kunnen openen met uw mobiel. Het is niet te zien of met uw kaartje is gereisd of niet. In het geval van twee volledig identieke e-tickets kan er eventueel teruggave plaatsvinden. U moet hiervoor contact opnemen met Klantenservice. Ze zijn er nu ook.

Wij kunnen niet bij de administratie en u dus ook niet helpen.

Badge +3

Er was gisteren (begin van de avond) een wereldwijde internetstoring die o.a. NS trof. Kaartje laden in de app werkte dus inderdaad niet. Neem inderdaad contact op met de Klantenservice voor restitutie.

Reageer