Klantonvriedelijke Eva

  • 11 september 2015
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Ik ben ingelogd op mijn NS en wil een mail sturen. Gaat Eva mij allerlei persoonlijke gegevens vragen waar NS al over beschikt. Ik moet duizend keer klikken om met Eva in contact te blijven en NS kan met 1 klik alle gegevens zien. Bovendien blijkt Eva enorm beperkt. Ik kan maar een paar honderd tekens kwijt. Dan schrijft ze dat het veld vol is, maar dat kun je niet lezen omdat die tekst weggescrolld is door het typen van de klacht. Doe eens gewoon en stel een normaal e-mailadres beschikbaar. Dat maakt het voor jullie koning de klant veel prettiger.

1 reactie

Hoi Berttrein, en welkom op het forum!

We zijn druk bezig met het verbeteren van onze informatie, waaronder onze website én Eva. We zijn daarom blij met alle suggesties. Dank daarom voor je bericht, ik zal dit doorgeven aan onze contentmanagers die over deze zaken gaan!

Reageer