Klantonvriendelijk bij de NS ... een zuchtende NS medewerker ZUCHT door de telefoon.. je belt als klant met een vraag, waarom moet een NS medewerker hier om zuchten?

• 4 juni 2020
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

ik ben al jarenlang klant bij de NS, bel eens een keer met een probleem naar de NS servicedesk, met een vraag.

Eerst kreeg ik een medewerker aan de telefoon die mijn verhaal half had gehoord, omdat haar kinderen en man aan het blerren waren op de achtergrond, lang leve thuiswerken.. hierdoor vroeg zij mij om mijn verhaal nog een keer te vertellen, om vervolgens naar een andere collega door te verbinden.

Wat een klantonvriendelijke vrouw was dit, ik bel als klant met een vraag naar de NS servicedesk, wordt mijn vraag met een irritante zucht beantwoord… waarom werken er van die klantonvriendelijke mensen bij de NS servicedesk?? Dit is toch geen Servicedesk?

Mijn vraag is tot nu toe nog niet beantwoord…. ik ben blij dat ik mijn NS trajectkaart hebt beëindigd, dit is geen service… lang leve thuiswerken.. en als ik naar mijn werk ga pak ik wel de auto!

2 reacties

Goedemiddag NLSPW Klant. Welkom bij de NS Community.

We werken allemaal thuis in verband met de huidige situatie. Niet iedereen heeft helaas de luxe om hier een kamer aan toe te wijden wat voor randgeluiden kan zorgen. Excuses daarvoor. Ik kan je niet vertellen welke collega dit is geweest, sorry. Mijn excuses dat je je onjuist bejegend voelt door het gedrag van de collega.

Reputatie 5
Badge

Gelukkig dat er op dit forum altijd wel wat belangstellende en vaak verd..d goed op de hoogte zijnde geïnteresseerden zijn die bijna alle veel voorkomende vragen wel kunnen beantwoorden, vaak zelfs met extra tips nog gratis daarbij. Alleen kunnen die natuurlijk niet in de persoonlijke gegevens kijken e,d.

Wat een verschil met de DB in Duitsland-die heeft ook al een community.bahn en daar is altijd snel een ter zake zeer goed geïnformeerde medewerker die op alle antwoord weet-zonodig door eerst aanvullend te vragen. En zoiets is er zelfs ook bij de SBB in der Schweiz.

Reageer