Beste antwoord door Sivan NS
Ik heb even contact gelegd met de beheerders van Mijn NS.
Het is op dit moment niet mogelijk om ergens anders dan bij Inloggegevens het e-mailadres te wijzigen.
Het e-mailadres dat gebruikt wordt voor inloggen bij Mijn NS mag en kan afwijken van het e-mailadres dat bekend is in ons klantgegevenssysteem. Jij geeft aan dat dit niet het geval is, maar het is voor mijn collega's niet duidelijk welke stappen je allemaal hebt doorlopen, dus zij kunnen hier niet met zekerheid op antwoorden.
Je kunt het beste contact opnemen met onze Klantenservice om na te gaan of jouw bestelling voor de OV-fiets wel goed is doorgekomen. Mijn collega's daar kunnen het e-mailadres dat nu bekend is bij jouw klantgegevens wijzigen als je dit wenst.
Succes!
Bekijk origineel
Het is op dit moment niet mogelijk om ergens anders dan bij Inloggegevens het e-mailadres te wijzigen.
Het e-mailadres dat gebruikt wordt voor inloggen bij Mijn NS mag en kan afwijken van het e-mailadres dat bekend is in ons klantgegevenssysteem. Jij geeft aan dat dit niet het geval is, maar het is voor mijn collega's niet duidelijk welke stappen je allemaal hebt doorlopen, dus zij kunnen hier niet met zekerheid op antwoorden.
Je kunt het beste contact opnemen met onze Klantenservice om na te gaan of jouw bestelling voor de OV-fiets wel goed is doorgekomen. Mijn collega's daar kunnen het e-mailadres dat nu bekend is bij jouw klantgegevens wijzigen als je dit wenst.
Succes!