beantwoord

koppeling gegevens MijnNS en OV-fiets

• 11 februari 2016
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Elders op dit forum is een vraag gesteld over de koppeling tussen OV-chipkaart en MijnNS, met name met het emailadres. 'Gewoon bij het aanvragen op "Verder" klikken, was het - onbevredigende volgens mij - antwoord. Want er is gaat toch echt iets niet goed met deze koppeling. Ik had het omgekeerde probleem: bij het afsluiten van een OV-fiets abonnement werd automatisch het e-mailadres van mijn MijnNS account geladen - het klopte alleen niet. Ik kon het zelf niet wijzigen dus maar de klantenservice gebeld. Deze gaven mij ook het advies: gewoon op 'verder' klikken. Als gevolg dat ook in MijnNS het verkeerde emailadres wordt geregistreerd! Nu heb ik op het mailtje dat ik ontving gebruik gemaakt van de optie 'ongedaan maken' maar ik vraag me af of het nu allemaal wel goed komt met het OV-fiets abonnement, of dat ik er morgen achter kom dat ik wel betaald heb (IDeal) maar geen fiets meekrijg. Waar kun je in MijnNS nog meer je e-mailadres wijzigen dan bij je inlog-emailadres vraag ik me af?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 12 februari 2016, 11:14

Ik heb even contact gelegd met de beheerders van Mijn NS.

Het is op dit moment niet mogelijk om ergens anders dan bij Inloggegevens het e-mailadres te wijzigen.

Het e-mailadres dat gebruikt wordt voor inloggen bij Mijn NS mag en kan afwijken van het e-mailadres dat bekend is in ons klantgegevenssysteem. Jij geeft aan dat dit niet het geval is, maar het is voor mijn collega's niet duidelijk welke stappen je allemaal hebt doorlopen, dus zij kunnen hier niet met zekerheid op antwoorden.

Je kunt het beste contact opnemen met onze Klantenservice om na te gaan of jouw bestelling voor de OV-fiets wel goed is doorgekomen. Mijn collega's daar kunnen het e-mailadres dat nu bekend is bij jouw klantgegevens wijzigen als je dit wenst.

Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Treintje2.

Ik heb je vraag/klacht even doorgezet naar mijn collega's bij Mijn NS. Zodra ik iets van hen hoor, laat ik je dit uiteraard weten. Zo weet ik zeker dat ik je het juiste antwoord geef.
Ik heb even contact gelegd met de beheerders van Mijn NS.

Het is op dit moment niet mogelijk om ergens anders dan bij Inloggegevens het e-mailadres te wijzigen.

Het e-mailadres dat gebruikt wordt voor inloggen bij Mijn NS mag en kan afwijken van het e-mailadres dat bekend is in ons klantgegevenssysteem. Jij geeft aan dat dit niet het geval is, maar het is voor mijn collega's niet duidelijk welke stappen je allemaal hebt doorlopen, dus zij kunnen hier niet met zekerheid op antwoorden.

Je kunt het beste contact opnemen met onze Klantenservice om na te gaan of jouw bestelling voor de OV-fiets wel goed is doorgekomen. Mijn collega's daar kunnen het e-mailadres dat nu bekend is bij jouw klantgegevens wijzigen als je dit wenst.

Succes!

Reageer