Is het een idee dat wanneer sites of delen ervan niet werken dit te vermelden op de openingspagina van NS? Nu moet ik naar Mijn NS, inloggen en dan zie ik pas als ik nadere informatie wil met doorklikken dat de site er voor een groot deel uit ligt. Nog beter is mogelijk op de plaats waar de couponcode moet worden ingevuld.
Voor forumtijgers is dat het ergste niet, maar het frustreert voor veel mensen wel. Ook voor de senioren die de digitale stappen nu durven zetten en toch weer vastlopen. Ik had mijn chipkaart weer eens versleten en het is vervelend en irritant als je dan de staat der dingen helemaal niet kunt bekijken.
Kortom, laat de communicatiejongens desnoods een blablatekst maken, als de boodschap maar helder is dat Mijn NS of een site waar je e-tickets moet of kunt bestellen er uit ligt.
Ergernis en frustratie bij klanten, daar heb je niks aan. Aan ontbrekende informatie waarom iets niet werkt ook niet. Lees het forum er maar op na.
Ik feel me good (bijna Fries😇) bij correcte en snelle informatie zonder frustratie.
Beste antwoord door Erryt NS
Ik heb te horen gekregen dat deze suggestie op onze wensenlijst staat. We kunnen het helaas niet doorvoeren. We hebben gekeken naar de mogelijkheden en hoe we dit zullen onderhouden. Daar tegenover hebben wij de punten gezet wat dit kan veroorzaken bij reizigers die naar iets anders op zoek zijn op onze website. Voor sommige klanten kan dit van toegevoegde waarde zijn, maar tegelijkertijd kan het ook voor reizigers verstorend zijn die bijvoorbeeld alleen een e-ticket willen aanschaffen. Ik wil Thom bedanken voor deze suggestie en wellicht zullen wij deze eens doorvoeren.
Bekijk origineel