Link op site werkt niet

  • 3 juni 2021
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 6

Ik ben ivm veranderende persoonlijke omstandigheden aan het kijken naar een Dal-Vrij abonnement.

Wat mij sowieso tegenstaat is de verplichte automatische incasso achteraf, maar goed ik ga wel eens zien hoe dat loopt .

 

Maar tijdens het zoeken kreeg ik natuurlijk weer een foutmelding. Op deze pagina:

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/5

 

Klik ik vervolgens  Lees meer over klassewissel en NS Flex en krijg dan de volgende foutmelding.

 

 

 


3 reacties

Ik ben ook even gaan kijken op https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/5 maar ik zie überhaupt geen link naar ‘Lees meer over klassewissel’ :sweat_smile:

Informatie over het uitvoeren van een Klassewissel kan je hier vinden: https://www.ns.nl/klantenservice/wijzigen/klasse-wisselen.html

Reputatie 6

Staat dus bij Hoe reis ik 1e klas met NS Flex Dal Vrij

Ah, ja ik heb hetzelfde issue als ik op die link klink. Ga ik gelijk even achteraan!

Reageer