beantwoord

Losse toeslag tickets

Ik wordt via jullie site doorgeleid naar de mogelijkheid voor het kopen van losse toeslag tickets maar als ik wil betalen geeft de site de volgende melding steeds weer: De pagina die u zoekt hebben wij niet gevonden. Klik op een van de onderstaande linkjes om weer verder te navigeren. Of gebruik de zoekbalk boven in uw scherm.
Ik wil echter graag toeslag kaartjes online kopen......en nu.
icon

Beste antwoord door Iris NS 7 May 2017, 14:27

Bekijk origineel

11 reacties

Sachavp om welke toeslag kaartjes gaat het precies?
De intercity direct van schiphol naar Rotterdam voor zaterdag 13 mei
Welkom op het NS Serviceforum, Sachavp :)

Wat vreemd dat de pagina het niet doet. Ik heb het net uitgeprobeerd en bij mij doet ie het wel. Kun je me aangeven voor welke bank je kiest en van wat voor apparaat en browser je gebruik maakt?
Hallo Iris, zover kom ik nog niet eens. Ik voer de datum in aantal kaartjes en gegevens van de reizigers, 3 in dit geval, en dan ga ik naar : in winkelwagen en daar gaat het al mis.
Oh ik zit gewoon op mijn computer dus geen telefoon of tablet en hij draait op Windows 10.
Wat vervelend. Ik heb nu precies dezelfde bestelling ingevoerd (in Google Chrome) en ik krijg geen foutmelding. Zou je misschien de cookies kunnen verwijderen en het opnieuw kunnen proberen?
😃..jaaa. Nu doet hij het. Lijkt zo simpel...cookies verwijderen. Bedankt Iris, fijne zondag!
Ah, super! Graag gedaan 🙂 Jij ook een fijne zondag gewenst, Sacha!
Goedenavond, nou heb ik vanavond definitief mijn losse tickets besteld en betaald.....krijg ik geen mail met de tickets...ben gewend dat dit via internet altijd snel verstuurd wordt. Kan het zijn dat die mail met de e- tickets pas dag later verstuurd wordt?
Reputatie 7
Het kan zijn dat ze in je spam komen, zo niet dan duurt het soms even. Ontvang je ze echt niet, dan kun je eventjes bellen met 030-7515155, die sturen dan direct nog een mail
Ik hen al mijn boxen nagekeken.ik zal inderdaad nog even wachten tot woensdag en als ik dan nog niets heb, bel ik. Bedankt.

Reageer