beantwoord

maandoverzicht onbereikbaar

  • 2 januari 2020
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Hoi, ik kan a leen paar dagen niet bij "Mijn NS" om mijn maandoverzicht te downloaden. Wanneer kan dat weer?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 2 januari 2020, 10:16

Goedemorgen reisreis en welkom bij de NS Community!

Wat precies gaat er mis wanneer je probeert in te loggen? Krijg je een specifieke foutmelding of zie je een lege Mijn NS pagina bijvoorbeeld? Ik kan zelf zonder proberen in mijn eigen Mijn NS account komen, dus er lijkt geen algemene storing gaande te zijn.

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen reisreis en welkom bij de NS Community!

Wat precies gaat er mis wanneer je probeert in te loggen? Krijg je een specifieke foutmelding of zie je een lege Mijn NS pagina bijvoorbeeld? Ik kan zelf zonder proberen in mijn eigen Mijn NS account komen, dus er lijkt geen algemene storing gaande te zijn.

ah,ik zie het al. Mijn browser had een paar essentiƫle trackers geblokkeerd. Excuus!

Ah, fijn dat de oplossing gevonden is! :slight_smile:

Reageer