beantwoord

Meer reisopties selecteren en printen/sturen

• 6 maart 2016
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Klopt het dat ik in de nieuwe Reispanner de optie mis om niet alleen mijn voorkeurstijd, maar oordeel alternatieven (eerdere en latere opties) kan opslaan, printen of delen?
icon

Beste antwoord door Iris NS 6 maart 2016, 18:19

Welkom op het Serviceforum, herm. Je kunt alleen in de app je voorkeur doorgeven. Op de website heb je wel de mogelijkheid om je advies te printen of te delen.
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het Serviceforum, herm. Je kunt alleen in de app je voorkeur doorgeven. Op de website heb je wel de mogelijkheid om je advies te printen of te delen.
Dank Iris, voor uw reactie. Ik vrees echter dat we het niet over hetzelfde thema hebben. Ik bedoel dat ik, naast mijn eerste keus qua tijdstip om te reizen, ook een alternatief wil kunnen printen, delen of in mijn agenda zetten.
Ik hoop dat ik het nu duidelijk geformuleerd heb.
Graag gedaan, herm 🙂 Je dient de reisadviezen uit de Reisplanner op te volgen. Met een alternatieve reis bedoel je een reis via een andere route die niet in de Reisplanner benoemd staat? Of bedoel je een reisadvies met een latere vertrektijd? Je zou alle reisadviezen in de Reisplanner moeten kunnen printen en delen.

Reageer