beantwoord

Mijn NS laadt een lege pagina

• 29 juli 2019
  • 9 reacties
  • 377 Bekeken

Als ik inlog op Mijn NS, is de pagina die vervolgens laadt leeg. Enkel de kop en onderkant van de site laden, zoals die op elke NS-pagina wel te vinden zijn. Maar alles daar tussenin, wat dus Mijn NS hoort te zijn, is er niet.
Ik heb het geprobeerd in verschillende browsers en zelfs ook in de browser op telefoon: allemaal hetzelfde resultaat. Cache legen, ook niet de oplossing.
Is dit een bekende storing of is er iets met mijn account dat dit veroorzaakt?

icon

Beste antwoord door Danny NS 30 juli 2019, 10:42

Helaas hadden we last van een storing in ons systeem. Deze storing is inmiddels grotendeels opgelost. Het moet voor jou ook weer mogelijk zijn gebruik te maken van deze service. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.
Is het jou alsnog gelukt jouw couponcode te verzilveren?

Er zijn meerdere topics aangemaakt over de storing op NS.nl. Deze vind je hier.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Is een bekende grote storing momenteel
Helaas hadden we last van een storing in ons systeem. Deze storing is inmiddels grotendeels opgelost. Het moet voor jou ook weer mogelijk zijn gebruik te maken van deze service. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.
Is het jou alsnog gelukt jouw couponcode te verzilveren?

Er zijn meerdere topics aangemaakt over de storing op NS.nl. Deze vind je hier.
Ik blijf dit probleem houden. Een lege pagina na inloggen. Het staat dus denk ik los van de eerdere algemene storing in het systeem.
Hmm, dat klinkt als een complex probleem.Ik kijk graag even voor je. Stuur je mij een privégesprek met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres?
Update op mijn eigen probleem, mochten anderen in dezelfde situatie op dit topic stuiten:

Na contact met NS via priveberichten op Twitter is mijn probleem opgelost. Het probleem bleek bij mijn account zelf te liggen. De oplossing was dat account laten verwijderen en een nieuwe aanmaken.
Belangrijk hierbij is dat het account verwijderd moest worden door de medewerker in TWEE verschillende systemen. Een nieuw systeem en een oud systeem.
Eerst was alleen mijn account verwijderd in het nieuwe systeem. Bij opnieuw proberen aan te maken kreeg ik toen een 'email adres al in gebruik' melding. Na verder contact met de medewerker werd mijn account ook uit een oud systeem verwijderd.
Na deze tweede verwijdering kon ik succesvol een nieuw account aanmaken, waarbij alles weer goed werd geladen en goed werkte!
Ik heb precies hetzelfde probleem. Hiervoor al een paar keer contact gehad met de klantenservice, maar zij begrepen niet wat het probleem was.
Graag zou ik van dezelfde oplossing gebruik willen maken als hierboven is aangegeven: mijn account laten verwijderen en een nieuwe aanmaken. Ik weet niet of mijn account ook nog in het oude systeem staat. Het is al wel meer dan vijf jaar oud.
Hoi M. Dijkstra en welkom op onze community!

Wat spijtig om te lezen dat je ook met problemen te kampen hebt. Ik wil je alsnog verzoeken om via Facebook of Twitter contact met ons op te nemen. Mijn collega's daar weten wel van dit probleem af en kunnen je daarmee dan ook meteen helpen.
Hallo Rueben, ik zit niet op facebook of twitter. Kan het ook via een andere weg worden opgelost?
@M. Dijkstra Zou je mij dan een privébericht willen sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan kijk ik even met je mee.

Reageer