beantwoord

Mijn NS niet beschikbaar

• 6 januari 2020
  • 10 reacties
  • 272 Bekeken

De pagina ‘Mijn NS Startpagina’ laat alleen de footer zien. Zodoende kan ik niet bij mijn facturen. Er worden geen foutmeldingen getoond.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 januari 2020, 18:36

Ik merk hier op dat de storing is verholpen en je deze gewoon weer in kan zien. Fijn dat het is opgelost!

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo ajrouvoet en welkom bij de NS Community,

Momenteel is er een storing gaande waarvan ik nog niet kan zeggen hoe lang dit nog duurt. Excuses voor het ongemak!

Voor mij is het inmiddels opgelost.

Ik merk hier op dat de storing is verholpen en je deze gewoon weer in kan zien. Fijn dat het is opgelost!

Reputatie 2

Bij mij dus niet. Nog steeds een storing hier!

Badge +3

Opnieuw storing inderdaad. Ook handmatig naar bijv. https://www.ns.nl/mijnns#/producten gaan doet niets en geeft uiteindelijk een foutmelding.

Je wordt wel ‘ingelogd’ want je naam staat boven in beeld maar verder kun je niets.

Helaas gaat nog niet alles zoals we hadden gehoopt. De storing heeft nog wat na-effect.

Reputatie 2

Ik kan hierdoor mijn flex abbo niet wijzigen dus. Bij de chat kunnen ze mij ook niet helpen en adviseren ze om later deze week het te veranderen. Wat gebeurd er met de extra kosten die ik nu maak? Antwoord verkrijgen via de chat duurt een eeuwigheid.

Het is helaas een beetje druk via onze chat. Indien je in contact hebt met een collega van wil ik je adviseren wel een antwoord af te wachten. Daar kan mijn collega vertellen wat wij met deze kosten zullen doen. Laat je oNS weten hoe het contact verliep?

Reputatie 2

Het is helaas een beetje druk via onze chat. Indien je in contact hebt met een collega van wil ik je adviseren wel een antwoord af te wachten. Daar kan mijn collega vertellen wat wij met deze kosten zullen doen. Laat je oNS weten hoe het contact verliep?

Probleem is dat ik geen antwoord krijg op mijn vraag (persoon in kwestie reageert gewoon). Behalve al 2x de herhaling dat ik later deze week moet proberen zonder dat ze het woord “extra kosten” in de mond wil nemen terwijl ik daar naar vroeg. Best apart weer van de NS dit.

Je mag hier gerust naar vragen, maar aangezien een collega van mij al contact met je heeft kan ik nu niets voor je doen. 

Reageer