beantwoord

Mijn reishistorie geeft foumelding

• 21 maart 2016
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

Al enige weken geeft Mijn reishistorie (trein) een 'Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens.' en Mijn reishistorie (deur tot deur) meldt 'Er zijn geen gegevens gevonden.'
Verschillende browsers en pc's geprobeerd, onder Mijn producten heb ik me ook af- en aangemeld voor 'inzien reisgegevens'.
Eerder was mijn reishistorie wel in te zien, ik heb het nu dringend nodig voor declaraties.
Graag hulp!

Dank en groet, Paul
icon

Beste antwoord door Tochjo 21 maart 2016, 17:29

Deze foutmelding komt vaak voor als er nog een verlopen of geblokkeerde kaart aan het account is gekoppeld. Als dat ook in uw geval zo is, dan is het probleem waarschijnlijk verholpen als u deze kaart bij Mijn producten uit Mijn NS verwijdert.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Deze foutmelding komt vaak voor als er nog een verlopen of geblokkeerde kaart aan het account is gekoppeld. Als dat ook in uw geval zo is, dan is het probleem waarschijnlijk verholpen als u deze kaart bij Mijn producten uit Mijn NS verwijdert.
Welkom op het NS Serviceforum Paul. Biedt de oplossing van Tochjo soelaas?
Helemaal goed, het werkte, ik kan het weer inzien! Er stond al jaren een oudere kaart aangemeld, ik gebruik hem nog voor meerdere abonnementen, echter niet meer voor bij de NS, die kon hij zonder probleem weg.
Bedankt!
Top! Bedankt voor de terugkoppeling.

Reageer