beantwoord

mt.error.general.text foutmelding

  • 27 december 2018
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

mt.error.general.text error wanneer ik mijn kaartje wil laden

fix je website
icon

Beste antwoord door Robert B 27 december 2018, 22:42

Welkom bij de NS Community!

En waar staan we nu? De foutmelding wordt steeds griezeliger... https://twitter.com/rcoe71/status/1078398831673438208

Ik denk dat @RailRunner15 (die zit er bovenop, maar de vulkaan is ontploft) er nog wel wat over kan zeggen, later...

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

En waar staan we nu? De foutmelding wordt steeds griezeliger... https://twitter.com/rcoe71/status/1078398831673438208

Ik denk dat @RailRunner15 (die zit er bovenop, maar de vulkaan is ontploft) er nog wel wat over kan zeggen, later...

Reputatie 4
Fixing it! Fixing it! We* zijn er druk mee bezig. Ik kan je alleen nog niet vertellen hoe lang het duurt.

Mocht je bij het reizen nog geen e-ticket kunnen downloaden, koop dan een kaartje bij de automaat of reis met een ov-chipkaart en neem contact op met Klantenservice (via chat of telefoon https://tel:0307515155) om compensatie te krijgen.

* Ik ben ontwikkelaar bij NS voor het e-ticketing systeem

Reageer