beantwoord

Nieuw Website: route

Ik wil de route gaan uitprinten in een .pdf, maar krijg van die raar tekeningen erin. Hoe krijg ik een mooie overzicht van de vertrektijden en overstap perons zodat ik naar de bemanningen kan sturen?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 8 december 2015, 14:46

Crewing heeft het over een overzicht. De nieuwe website biedt geen optie meer om bijvoorbeeld tussenstations en alternatieve tijden af te drukken. Dat is ook al doorgegeven in het topic over de nieuwe website, maar daar is niets mee gedaan.

@Crewing
De oude reisplanner bestaat nog: http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Crewing, welkom op het forum. Probeer je nu de hele pagina te printen? Je kan via de reisplanner een route delen per e-mail of direct printen. Via de print optie kan je er eventueel een .pdf bestand van maken.
Ik denk dat je hier het beste kan kiezen voor het delen per e-mail, dan heeft iedereen het reisadvies in z'n eigen mailbox staan.
Hoi JanH NS,

Jammer genoeg lukt het mij niet om in een .pdf te krijgen, net wat ik zei er komen raar tekeningen in de uitprint. Sommige van onze bemanningen komen uit het buitenland en zijn niet bekend met de trein verbindingen in Nederland dus sturen we altijd een overzicht. Op de oude website hadden we nooit dit problem.
Hoi Crewing, heb je dus ook al geprobeerd het reisadvies te mailen via de reisplanner? Je loopt dan niet tegen problemen aan bij het omzetten naar het .pdf bestand. Verder kan ik dit probleem niet reproduceren, je kan feedback doorgeven via de website zelf. Ik heb niet genoeg informatie over het euvel om dit voor je te doen, als je dit toe kan lichten help ik je natuurlijk graag verder.
Reputatie 1
Ik kan via de reisplanner gewoon een reisadvies selecteren en deze in Chrome opslaan als pdf, zowel via de printoptie in Chrome, als de printoptie die in het reisadvies staat. Ben dus ook wel benieuwd hoe Crewing het dan probeert.
Crewing heeft het over een overzicht. De nieuwe website biedt geen optie meer om bijvoorbeeld tussenstations en alternatieve tijden af te drukken. Dat is ook al doorgegeven in het topic over de nieuwe website, maar daar is niets mee gedaan.

@Crewing
De oude reisplanner bestaat nog: http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml
Ik heb wel een andere .pdf programma gevonden die het wel kan printen, dus deze is nu opgelost. Schijnbaar is het andere programma beschermed bij onze bedrijf om vervalsing te verkomen. Alleen net als Pe_pe ook had geschreven, de alternatieve routes komen niet in een overzicht. Bedankt Pe_pe voor de oude reisplanner website, dit voorkomt veel hoofpijnen voor mij!

Reageer