Doorgaans heb ik elke maand rond de vijfde mijn factuur voor variabele kosten (buiten traject) ontvangen. Daarnaast ontving ik bij elke aankoop van een maandabonnement traject vrij, direct een factuur. In beide gevallen, heb ik in januari nog geen enkele factuur ontvangen. Ik wil mijn declaraties doen, en ben benieuwd wanneer mijn facturen verschijnen in Mijn NS..
Groeten
Beste antwoord door Klaas-Jan NS
Het in rekening brengen van het vastrecht gaat goed, maar de losse transacties (buiten traject, fiets huren, stallen, etc), zijn uitgevallen.
Hierdoor hebben 76.000 contractanten te weinig betaald.
Vanaf 19 januari is dit probleem opgelost.
De transacties naar aanleiding van de herstelacties zullen vanaf 1 februari (ingangsdatum contract) bij de klant in rekening worden gebracht volgens het regulier proces.
Het gaat om de volgende abonnementen:
- Traject Vrij
- Traject Vrij maand
- Dal Voordeel op Rekening (pilotproduct)
- Altijd Voordeel op Rekening (pilotproduct)
- OV-fiets
Facturen zullen dan ook spoedig online verschijnen.
Bekijk origineel
Hierdoor hebben 76.000 contractanten te weinig betaald.
Vanaf 19 januari is dit probleem opgelost.
De transacties naar aanleiding van de herstelacties zullen vanaf 1 februari (ingangsdatum contract) bij de klant in rekening worden gebracht volgens het regulier proces.
Het gaat om de volgende abonnementen:
- Traject Vrij
- Traject Vrij maand
- Dal Voordeel op Rekening (pilotproduct)
- Altijd Voordeel op Rekening (pilotproduct)
- OV-fiets
Facturen zullen dan ook spoedig online verschijnen.