beantwoord

NS account geeft foutmeldingen

  • 3 oktober 2018
  • 23 reacties
  • 701 Bekeken

Goedemorgen, sinds enkele weken probeer ik een nieuw NS account aan te maken, op mijn vraag werden oude accounts gewist, activeercode laten opsturen voor nieuw account, hielp niet.
Ik bleef foutmelding krijgen, na opnieuw telefonisch contact alles gewist, een nieuw account aangemaakt,
dat heb ik nu,volgens mij kan ik inloggen,maar, dan moet ik opnieuw activeren, code heb ik, bij activeren krijg ik foutmelding, langzamerhand begint het vervelend te worden.
Heb als browser Firefox, zelfs gewisseld naar google chroom, hetzelfde resultaat.
Wie kan mij helpen? Dank U.
icon

Beste antwoord door Ben NS 19 oktober 2018, 21:28

Ik heb helaas geen bericht van Theo mogen ontvangen!
Mocht dat nog wel gebeuren, dan zal ik de uitkomst in dit topic plaatsen.
Bekijk origineel

23 reacties

Hmm, heel bijzonder! Maar fijn dat het in elk geval opgelost is. :slight_smile:

Hi Rizana, ik weet niet hoe het kan, maar nadat ik. Een NS flex heb aangevraagd lukt het ineens wel om een account aan te maken. Issue kan dus gesloten worden. John

Hi Robert, Arizona heeft me in een privé bericht al geholpen. Ga vanavond kijken of alles werkt. Groet, john

Badge +3

Je kunt @Mark NS gewoon via PB/DM bereiken via https://community.ns.nl/inbox/conversation?with=82688

Als dat niet werkt ligt het aan Mark zijn instellingen en niet aan jou.

Of je moet even (als je op een telefoon werkt) switchen naar de web-versie van de Community.

Dat kan door te tikken op iets met menu, drie puntjes of een hamburger (3 streepjes) icoontje.

Heb je mijn privébericht ontvangen? Dan ga ik met je meekijken. 

Hi Rizana, dat is het hem nou juist. Ik zie geen ‘ stuur bericht’ op zijn profiel ik denk dat hij me moet toevoegen.

John

Je doet dit door op zijn naam te klikken en dan op “stuur bericht” te klikken. @Mark NS zal je bericht oppakken tijdens zijn volgende dienst.

Mark,

ik kan je geen prive bericht sturen, want ik zie geen ‘ stuur bericht’ op je profiel.

Badge

Hoi johndietz, welkom op de NS Community. 

Er zijn bij een dergelijke foutmelding enkele mogelijkheden. Ik vermoed dat de activeringscode niet gedaan heeft wat de code had moeten doen: het account valideren. Daardoor geeft het account je geen toegang tot gegevens. Zou je me een privébericht willen sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan kijk ik met je mee.

Goedenavond!

 

Ik krijg deze foutmelding ook. Eerst in overleg met chat account verwijderd, nieuw aangevraagd, activerigscode  ingevuld en na inloggen foutmelding met probeer het later nog eens. Nu al op drie verschillende computers geprobeerd en steeds moet ik activeringscode invullen. Blijkbaar wordt mijn account niet geactiveerd. Graag een oplossing hiervoor; ik zie dat dit issue al meer dan een jaar speelt.

Zou je mij een privé bericht willen sturen? Ik ben donderdag weer op kantoor, dan kan ik er even naar kijken! :)

Klik op mijn naam en daarna op 'Stuur bericht'. Ik heb verder je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres nodig, vergeet je die niet?
Ik weet niet of de NS medewerker mijn account echt heeft verwijderd of heeft gereset.
Ik heb in elk geval wel weer een nieuw account moeten aanvragen, maar met dezelfde inloggegevens.
Als ik dan naar de mijnNS overzicht wil gaan krijg ik deze foutmelding te zien:

Er is een fout opgetreden

[h4]We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice.[/h4]
Elke keer dat ik inlog moet ik opnieuw mijn activeringscode invullen. Wanneer ik die heb ingevuld krijg ik deze foutmelding:

Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
Kun je aangeven of je account nog steeds aanwezig is of dat je account al eens is verwijderd? En wat voor foutmelding krijg je?
Hoi, ik heb precies het zelfde ik wil graag een account aanmaken, heb al 2x een code aangevraagd omdat de klantenservice medewerker aangaf dat de beste oplossing een volledige reset van mijn account was, maar nu krijg ik nog steeds een foutmelding.
Hoi Robert B, op dit moment is dat (nog) niet nodig.
Badge +3
En als er een nieuw topic over is, dan mag deze -> Archief toch @Emma NS 🤔

Ik zie namelijk geen zinnig antwoord of andere nuttige info.
Yousef ik zie dat je hierover een topic hebt aangemaakt. Hier heb ik inmiddels op gereageerd, wil je daar even naar kijken? 🙂
hoi ik heb de zelfde probleem krijg deze fout melding

Er is een fout opgetreden

[h4]We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice.[/h4]
Reputatie 5
Ik heb helaas geen bericht van Theo mogen ontvangen!
Mocht dat nog wel gebeuren, dan zal ik de uitkomst in dit topic plaatsen.
Reputatie 5
Hi Theo,

Is er inmiddels nog hulp gewenst in deze situatie?
Reputatie 5
Hallo Theo, en welkom bij onze NS Community!

Dit lijkt me een nogal vervelende situatie zeg! Ik ga er graag persoonlijk voor je naar kijken.
Kun je mij in een privébericht het volgende sturen: NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres?
Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Reageer