beantwoord

NS app: wijzigen standaard station vertrektijden

• 2 juni 2018
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Is het mogelijk dat in de ns app bij de vertrektijden niet het meest dichtstbijzijnde station als standaard wordt getoond maar een ander station?
Bijv. Maak altijd als instapstation gebruik van het IC station Den Haag HS terwijl de app altijd station Moerwijk aangeeft.
Weet dat je dit handmatig kunt wijzigen maar zou graag willen dat de app bij openen meteen het gewenste station opent.
icon

Beste antwoord door Iris NS 2 juni 2018, 11:18

Hoi GvGV,

Leuk om te zien dat je hierin meedenkt met ons! Ik begrijp inderdaad dat deze optie niet altijd handig hoeft te zijn en dat ze zelf graag een station zou willen vastzetten bij deze optie. Wat je het beste kan doen, is je suggestie doorgeven via de feedbackoptie in de app. Deze vind je onder "Meer" en dan onder "Over de app". Hier vind je een contactknop. Op deze manier komt je suggestie meteen terecht bij de ontwikkelaars van de app.

En bedankt voor het geven van de handige tips, JBa 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Voor zover mij bekend kan dit met de app van de NS (helaas) niet, wat natuurlijk wel slordig is is dat als je op Den Haag HS staat hij een ander station weergeeft. Wellicht kan een moderator dit even aankaarten bij de juiste afdeling om te kijken dat ze hier iets aan kunnen doen. Je bent er wel bekend mee dat je ook met de NS stations afkortingen kunt werken in de NS app? Dat scheelt heel veel typewerk.

Als je de app Rijden de treinen (geen NS app) gebruikt kun je dit als ik het goed had wel instellen en dan blijft hij daar op staan.
Hoi GvGV,

Leuk om te zien dat je hierin meedenkt met ons! Ik begrijp inderdaad dat deze optie niet altijd handig hoeft te zijn en dat ze zelf graag een station zou willen vastzetten bij deze optie. Wat je het beste kan doen, is je suggestie doorgeven via de feedbackoptie in de app. Deze vind je onder "Meer" en dan onder "Over de app". Hier vind je een contactknop. Op deze manier komt je suggestie meteen terecht bij de ontwikkelaars van de app.

En bedankt voor het geven van de handige tips, JBa 🙂

Reageer