beantwoord

NS Chat nog niet wakker?

• 7 februari 2019
  • 7 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 1
Hallo NS,

Zijn de mensen op de chat nog niet wakker? ;)
Ik wacht al sinds 10:40.

Groet
icon

Beste antwoord door Jouke NS 7 februari 2019, 11:13

Helaas is het de afgelopen dagen/weken erg druk op onze Live Chat. We zijn elke week bezig met het inzetten van extra uren om dit op te vangen maar helaas blijft het onverminderd druk. Je kunt het, wanneer je niet langer wilt wachten, ook proberen via onze Sociale Media kanalen of door ons te bellen op 030-7515155.
Bekijk origineel

7 reacties

Helaas is het de afgelopen dagen/weken erg druk op onze Live Chat. We zijn elke week bezig met het inzetten van extra uren om dit op te vangen maar helaas blijft het onverminderd druk. Je kunt het, wanneer je niet langer wilt wachten, ook proberen via onze Sociale Media kanalen of door ons te bellen op 030-7515155.
Reputatie 1
Zou het mogelijk zijn daarvan een indicatie te geven in de chat zelf?

Nu staat er: "We reageren gemiddeld binnen 15 minuten, "

> Je kunt het, wanneer je niet langer wilt wachten, ook proberen via onze Sociale Media kanalen of door ons te bellen op 030-7515155.

Is het daar niet net zo druk?
Zo nee, kunnen die mensen niet meehelpen met de chat?
Niet elke collega op onze Klantenservice beheerst alle kanalen, Thor89. De vermelding dat we binnen 15 minuten reageren is niet gekoppeld aan de actuele situatie maar wel ons streven.
Reputatie 1
> De vermelding dat we binnen 15 minuten reageren is niet gekoppeld aan de actuele situatie maar wel ons streven.

Dat begrijp ik, maar het zou dus handig zijn als daar wel iets over de actuele situatie zou staan.
Ik heb het zojuist nog even nagevraagd of het mogelijk is om dit alsnog actueel weer te geven. Dit is inderdaad een feature die we graag willen toepassen maar dit heeft heel veel voeten in aarde. Voor dit moment geven we de voorkeur om andere dingen eerst op te pakken en te zorgen voor een goede bezetting. Blijft staan dat ons streven nog steeds is om binnen 15 minuten op je te reageren, @Thor89.
Ambities zijn mooi voor intern gebruik maar als klant heb er meer aan dat, voor zover de actuele situatie niet kan worden weergegeven, er een gemiddelde wachttijd wordt vermeld die meer met de realiteit overeenkomt.
Dat ben ik met je eens Perron23. Ik heb gevraagd of de tekst bij het starten van een chat kan worden aangepast naar: "Wij streven ernaar u binnen 15 minuten een reactie te sturen". Daar wordt naar gekeken. Tevens heeft ze opnieuw een verzoek ingediend om een live weergave van de gemiddelde wachttijd aan te geven. Wanneer dit daadwerkelijk wordt toegevoegd kan ik op dit moment nog niet zeggen, dat moet eerst worden uitgezocht.

Reageer