Hoi,
Sinds gisteren is er op ns.nl menu abonnementen constant een wisseling tussen een oude en nieuwe versie, waarbij de saldo abonnementen alleen nog via een doolhof zijn te bereiken. Het kan natuurlijk zijn dat een webontwikkelaar in een verkeerde omgeving zit te werken, maar het kan ook zijn dat NS het bewust doet om de klant alvast te laten wennen. Of ie er een hacker aan de gang?
Beste antwoord door Momo
Misschien zie ik iets anders dan u ziet of heeft gezien. Maar ik ervaar het niet als een doolhof, hooguit wat doorscrollen en een keer doorklikken. Via de link “abonnementen” op ns.nl kom je inderdaad eerst uit op een pagina voor Flex abonnement, maar dat was al een tijdje zo. Onderaan die pagina staat
Wil je liever geen NS Flex?
Je kunt ook nog steeds kiezen voor onze klassieke abonnementen
en via de link eronder kom je op een pagina met een overzicht met de saldo abonnementen. Dat is ook niet nieuw, is al een tijdje zo.
Na een abonnement kiezen kom je op een pagina die zo te zien wel nieuw is (had ik voor gister niet gezien) waar je voor dat abonnement de keuze kunt maken tussen Flex en Saldo. Misschien was het tijdens het aanpassen van de pagina's wel even zo dat het anders was maar dat heb ik zelf niet gezien.