beantwoord

NS website storing met betrekking tot het verzilveren coupon code kruidvat kaart

• 29 juli 2019
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

Goedemorgen sinds gisteravond probeer ik een E ticket te verzilveren van kruidvat.
Echter dit lukt niet, krijg een foutmelding van de NS met ..... probeert u het later nog eens.
sorry voor het ongemak. Dis was gisteravond zo.
Nu vanmorgen probeer ik de ticket opnieuw te verzilveren. De site gaat nu verder nadat ik de code heb ingevuld. Maar als ik de op de knop bestellen klik gaat het weer mis en blijkt er nog steeds een fout te zitten in de website van de NS op dit punt. Nu is het zo dat ik 1 kruidvat kaart met coupon code heb verzilverd, en die blijkt nu verloren, met andere woorden kan hem niet meer voor een tweede keer gebruiken. is mijn vraag hoe nu verder, en kan ik mijn geld ook terugkrijgen. temeer omdat we vandaag een afspraak hadden met kennissen en dit nu plots dankzij de NS niet door kan gaan. Met vriendelijke Groet Johan
icon

Beste antwoord door MoDe 29 juli 2019, 07:43

Als u uw bestelling niet heeft kunnen afronden, wordt de code na een aantal uur weer vrijgegeven. Het beste kunt u nu contact opnemen met de klantenservice. Misschien hebben zij een oplossing voor u, zodat u toch naar uw afspraak kunt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Als u uw bestelling niet heeft kunnen afronden, wordt de code na een aantal uur weer vrijgegeven. Het beste kunt u nu contact opnemen met de klantenservice. Misschien hebben zij een oplossing voor u, zodat u toch naar uw afspraak kunt.

Reageer