Onderzoek

• 7 maart 2016
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Ik tik www.ns.nl in en.... Ik krijg de site op m'n tablet 1 seconde voor m'n neus en direct daarop een vakje middenvoor om een beoordeling te geven voor deze site...... 'K heb em nog geeneens goed gezien!! Klik weg. Gemiste kans! Waarom doet de NS zoiets doms?

6 reacties

Kees, welkom op het forum! Een seconde is wel heel erg weinig. Ik zal eens vragen welke tijd we voor deze melding hebben ingesteld!
Kees, zou je dit nog eens willen proberen? Volgens mijn bronnen wordt het klantonderzoek lang genoeg weergeven om je de kans te geven erop te klikken. Zo ervaar ik het persoonlijk ook. We hebben ook geen andere meldingen gehad, waardoor ik denk dat het aan de browser/applicatie ligt waarmee je ns.nl opent. Normaal gesproken krijg je voldoende tijd om erop te klikken (en zoals je zelf zegt maar goed ook, anders schiet het niet op!).
Ik snap denk ik wat Kees bedoelt Sivan. Ik kijk ook wel eens iets na op ns.nl en dan is die pagina net geladen en komt de vraag van het onderzoek in beeld. De site heb je dan nog niet echt kunnen zien. Ik denk dat Kees doelt op het wegklikken van het onderzoek en dat deze hierna niet meer terugkomt met de vraag over het bezoek.
Het gaat volgens mij niet om het feit hoe lang het venster van het onderzoek wordt weergegeven, maar eerder wanneer en dat je direct moet kiezen meedoen of niet.
Bedankt voor je toelichting, Loes! Je bedoelt dus dat het onderzoek zich al aanbiedt nog voordat je de website echt hebt kunnen bekijken. Dat lijkt mij zeker een terecht punt. Ik heb het doorgezet naar de collega's die over de website gaan. Goede feedback!
Sivan, het is precies wat Loes geconstateerd heeft. Als je nog niets van de site gezien hebt, dan wil je er niet op reageren en omdat het stoort klik je het weg (gemiste kans). Dat je op een later moment de vraag krijgt of je NA afronding van het bezoek aan de website je mening wilt geven, komt veel vriendelijker over.
Ik denk dat we hiermee op de goede weg zijn.
Succes!
Helemaal mee eens, Kees. Ik heb het gemeld!

Reageer