beantwoord

Online betalen

• 17 april 2018
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Iemand nog problemen met online betalen? Normaal geen probleem met een dagje uit na keuze boeken nu lukt het totaal niet krijg geen verbinding en het digitaal invullen lukt maar tot stap 2?
icon

Beste antwoord door Iris NS 17 april 2018, 10:48

Welkom op het NS Serviceforum, N.R.uit M. :)

Wat jammer om te lezen dat het bestellen niet lukt. Bedoel je deze actie? Je komt dus niet tot stap 3 waar je je bank kunt selecteren? Ik heb het net geprobeerd en dan kom ik alle stappen wel door. Misschien dat het helpt om een andere browser te proberen. Mocht het om een andere actie gaan, zou je dan kunnen aangeven om welke het gaat?
Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het NS Serviceforum, N.R.uit M. :)

Wat jammer om te lezen dat het bestellen niet lukt. Bedoel je deze actie? Je komt dus niet tot stap 3 waar je je bank kunt selecteren? Ik heb het net geprobeerd en dan kom ik alle stappen wel door. Misschien dat het helpt om een andere browser te proberen. Mocht het om een andere actie gaan, zou je dan kunnen aangeven om welke het gaat?
Het betreft de actie van nu inderdaad en/of met voucher van bakkerij Bart tot heden nog geen succes maar ik zal nog eens proberen. Zou zonde zijn als het niet zou lukken...
Oké 🙂 Hopelijk kom je er nu wel doorheen!

Reageer