beantwoord

online e-ticket

  • 28 juli 2019
  • 2 reacties
  • 308 Bekeken

Kan iemand me zeggen wanneer ik weer een e-ticket (met meereiskorting) online kan bestellen?
Ik krijg nu de melding dat dat tijdelijk niet mogelijk is, maar wat is tijdelijk?
icon

Beste antwoord door Danny NS 29 juli 2019, 08:40

Helaas hadden we last van een verstoring! Deze is inmiddels grotendeels opgelost. Het moet voor jou ook weer mogelijk zijn gebruik te maken van deze service. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Er zijn meerdere topics aangemaakt over de storing op NS.nl. Deze vind je hier.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Dat is helaas bij een (in dit geval grotete) storing moeilijk te voorspellen. Enig advies is regelmatig proberen.
Helaas hadden we last van een verstoring! Deze is inmiddels grotendeels opgelost. Het moet voor jou ook weer mogelijk zijn gebruik te maken van deze service. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Er zijn meerdere topics aangemaakt over de storing op NS.nl. Deze vind je hier.

Reageer