beantwoord

pagina couponcodes verzilveren niet beschikbaar

• 28 juli 2019
  • 9 reacties
  • 545 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik probeer om mijn Kruidvat-couponcodes te verzilveren omdat ik morgen een trein-dagje heb gepland. Maar de pagina is de hele middag al niet beschikbaar. NS gaat dat vanavond nog lukken? Anders valt mijn dag morgen in het water.
icon

Beste antwoord door Danny NS 29 juli 2019, 09:27

Helaas hadden we last van een storing in ons systeem. Deze storing is inmiddels grotendeels opgelost. Het moet voor jou ook weer mogelijk zijn gebruik te maken van deze service. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.
Is het jou alsnog gelukt jouw couponcode te verzilveren?

Er zijn meerdere topics aangemaakt over de storing op NS.nl. Deze vind je hier.
Bekijk origineel

9 reacties

Ik probeer ook mijn tickets te verzilveren voor morgen vroeg het liefst maar het werkt niet
Reputatie 7
Badge +4
Er is sprake van een langdurige storing en het is niet te zeggen wanneer die is opgelost.
Reputatie 6
Badge
En ook voor jullie, zie al de andere topics, bel de klantenservice. Of via Twitter, dat schijnt het snelst te gaan.
Volgens mij zijn hier op de Community geen NS 'ers actief in de nacht.
Helaas hadden we last van een storing in ons systeem. Deze storing is inmiddels grotendeels opgelost. Het moet voor jou ook weer mogelijk zijn gebruik te maken van deze service. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.
Is het jou alsnog gelukt jouw couponcode te verzilveren?

Er zijn meerdere topics aangemaakt over de storing op NS.nl. Deze vind je hier.
Badge +3
Heeft weinig zin om die zoekopdracht naar storingen te posten, @Danny NS want die geeft allemaal hele oude topics, en moet je zelf nog gaan zoeken naar recente. Sorteren is niet mogelijk 😞
Reputatie 3
Wat is nou eigenlijk de oorzaak van al die langdurige storingen bij het ticketsysteem? Het is bepaald niet de eerste keer dat er problemen optreden, het speelt minstens al sinds vorig jaar, en het zal waarschijnlijk ook niet de laatste keer zijn.
Daar heb ik geen antwoord op helaas. Misschien dat @RailRunner15 er toevallig iets over kan zeggen, maar ik acht die kans vrij klein.
Reputatie 4
Wat is nou eigenlijk de oorzaak van al die langdurige storingen bij het ticketsysteem? Het is bepaald niet de eerste keer dat er problemen optreden, het speelt minstens al sinds vorig jaar, en het zal waarschijnlijk ook niet de laatste keer zijn.

Die van zondag had een externe oorzaak. Er wordt nog onderzoek gedaan, maar het lijkt erop dat de opslaglaag in het datacentrum is uitgevallen. Hierdoor vielen een groot deel van de applicaties uit.

Voor andere storingen hebben we ook onderzoeken uitgevoerd en verbeteringen doorgevoerd. Hierdoor draait het systeem weer stabiel.
Heeft weinig zin om die zoekopdracht naar storingen te posten, @Danny NS want die geeft allemaal hele oude topics, en moet je zelf nog gaan zoeken naar recente. Sorteren is niet mogelijk :(

@Robert B bedankt voor het opmerken. Het overzicht heb ik aangepast.

Reageer