beantwoord

parkeren bij ns station

• 23 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

op de ns site staat onjuiste info. bij station Wijchen, waar ik woon en regelmatig gratis parkeer staat bij voorzieningen op het station dat ik korting krijg op het Qpark parkeren, maar dat is daar helemaal niet.Het is nog gratis, al jaren. Er komt wel een parkeer garage maar nog niet open, niet in gebruik. Waarom geeft NS geen correcte informatie?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 23 oktober 2017, 15:36

Goedemiddag pieterman en welkom op het NS Serviceforum!

Kun je misschien ook aangeven waar precies deze onjuiste informatie staat? Als ik de stationsvoorzieningen van station Wijchen op zoek, zie ik namelijk juist staan dat er daar een gratis P+R parkeerterrein is.

Als je op die pagina via het 'Parkeer+Reis gratis' door klikt, kom je op een algemene pagina over parkeerterreinen op het station. Onder het kopje "Parkeerterrein bij uw station" onderaan de pagina vind je vervolgens een lijst met stations die een betaald Q-Park P+R parkeerterrein hebben. Ook daar staat Wijchen niet tussen.

Voor zover ik kan vinden geven we dus enkel correcte informatie omtrent de parkeermogelijkheden bij station Wijchen.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag pieterman en welkom op het NS Serviceforum!

Kun je misschien ook aangeven waar precies deze onjuiste informatie staat? Als ik de stationsvoorzieningen van station Wijchen op zoek, zie ik namelijk juist staan dat er daar een gratis P+R parkeerterrein is.

Als je op die pagina via het 'Parkeer+Reis gratis' door klikt, kom je op een algemene pagina over parkeerterreinen op het station. Onder het kopje "Parkeerterrein bij uw station" onderaan de pagina vind je vervolgens een lijst met stations die een betaald Q-Park P+R parkeerterrein hebben. Ook daar staat Wijchen niet tussen.

Voor zover ik kan vinden geven we dus enkel correcte informatie omtrent de parkeermogelijkheden bij station Wijchen.

Reageer