beantwoord

pasfoto uploaden lukt niet

• 14 juli 2019
  • 4 reacties
  • 343 Bekeken

Afgelopen week kreeg ik een verzoek om een nieuwe pasfoto te uploaden voor mijn voordeelurenkaart. Na anderhalf uur geprobeerd te hebben en bloedchagrijnig te zijn, kan iemand mij misschien vertellen hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen. Ik krijg de ene na de andere foutmelding en op de site is geen oplossing te vinden.
Grtz, Dave
icon

Beste antwoord door Denice NS 15 juli 2019, 09:37

Welkom bij de Community, Dave1974.

Via www.ns.nl/pasfotoupload zou je je foto moeten kunnen uploaden. Ik heb echter vernomen van collega's, zoals MoDe ook al aangeeft, dat er foutmeldingen komen wanneer je je foto wil insturen 😓. Ik heb nog geen bericht voorbij zien komen dat deze storing is verholpen. Momenteel kan ik je dus ook alleen adviseren om het te blijven proberen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Er schijnt een storing te zijn bij het uploaden van pasfoto's. Wanneer het morgen ook niet lukt, kunt u telefonisch, via Facebook, Twitter of chat contact opnemen met de NS klantenservice.
Welkom bij de Community, Dave1974.

Via www.ns.nl/pasfotoupload zou je je foto moeten kunnen uploaden. Ik heb echter vernomen van collega's, zoals MoDe ook al aangeeft, dat er foutmeldingen komen wanneer je je foto wil insturen 😓. Ik heb nog geen bericht voorbij zien komen dat deze storing is verholpen. Momenteel kan ik je dus ook alleen adviseren om het te blijven proberen!
Een nieuwe mogelijkheid gekregen om een pasfoto te uploaden met een nieuw ref.nr. Voor 100% goed ingevuld met als resultaat de melding dat de nrs. niet zouden kloppen, het is om razend van te worden want ik heb inmiddels al uren besteed aan dit gedoe!! Wat is er loos???
Jammer genoeg zal dit nog steeds met de storing te maken hebben, Petjack. Tot op heden is deze namelijk nog niet opgelost 😓.

Reageer