beantwoord

pasfoto uploaden lukt niet

  • 14 juli 2019
  • 9 reacties
  • 728 Bekeken

Afgelopen week kreeg ik een verzoek om een nieuwe pasfoto te uploaden voor mijn voordeelurenkaart. Na anderhalf uur geprobeerd te hebben en bloedchagrijnig te zijn, kan iemand mij misschien vertellen hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen. Ik krijg de ene na de andere foutmelding en op de site is geen oplossing te vinden.
Grtz, Dave
icon

Beste antwoord door Denice NS 15 juli 2019, 09:37

Welkom bij de Community, Dave1974.

Via www.ns.nl/pasfotoupload zou je je foto moeten kunnen uploaden. Ik heb echter vernomen van collega's, zoals MoDe ook al aangeeft, dat er foutmeldingen komen wanneer je je foto wil insturen 😓. Ik heb nog geen bericht voorbij zien komen dat deze storing is verholpen. Momenteel kan ik je dus ook alleen adviseren om het te blijven proberen!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Er schijnt een storing te zijn bij het uploaden van pasfoto's. Wanneer het morgen ook niet lukt, kunt u telefonisch, via Facebook, Twitter of chat contact opnemen met de NS klantenservice.
Welkom bij de Community, Dave1974.

Via www.ns.nl/pasfotoupload zou je je foto moeten kunnen uploaden. Ik heb echter vernomen van collega's, zoals MoDe ook al aangeeft, dat er foutmeldingen komen wanneer je je foto wil insturen 😓. Ik heb nog geen bericht voorbij zien komen dat deze storing is verholpen. Momenteel kan ik je dus ook alleen adviseren om het te blijven proberen!
Een nieuwe mogelijkheid gekregen om een pasfoto te uploaden met een nieuw ref.nr. Voor 100% goed ingevuld met als resultaat de melding dat de nrs. niet zouden kloppen, het is om razend van te worden want ik heb inmiddels al uren besteed aan dit gedoe!! Wat is er loos???
Jammer genoeg zal dit nog steeds met de storing te maken hebben, Petjack. Tot op heden is deze namelijk nog niet opgelost 😓.

Beste NS

Het uploaden van diverse foto;s lukt niet.

Dit is echt heel vervelend.

Wat nu?

graag reactie van NS

Beste NS

Het uploaden van diverse foto;s lukt niet.

Dit is echt heel vervelend.

Wat nu?

graag reactie van NS

Hoi Onno Kramer en welkom bij de NS Community!

 

Waar loop je precies tegenaan?

 

 

Alle formaten kloppen niet: te dichtbij, te ver af, te onduidelijke… opnieuw ingelogd en toen lukte het wel…. heel vaag. En koste me een uur.

Kan echt beter.

succes

Onlang heb ik een mail gekregen van de NS met het verzoek om mijn pasfoto te uploaden voor een nieuwe OV-kaart. In deze mail stond een link naar een website waar ik mijn kaartnummer en referentienummer kon invoeren, maar helaas kreeg ik meerdere malen de foutmelding dat (een van de) nummers niet zouden kloppen.

In dit topic viel mij het volgende op:

Welkom bij de Community, Dave1974.

Via www.ns.nl/pasfotoupload zou je je foto moeten kunnen uploaden. Ik heb echter vernomen van collega's, zoals MoDe ook al aangeeft, dat er foutmeldingen komen wanneer je je foto wil insturen 😓. Ik heb nog geen bericht voorbij zien komen dat deze storing is verholpen. Momenteel kan ik je dus ook alleen adviseren om het te blijven proberen!

 

De URL waar Denice NS naar verwijst is namelijk anders dan de URL die ik de e-mail van de NS had gekregen. De pagina www.ns.nl/pasfotoupload laat mij wel toe om in te loggen met mijn kaartnummer en referentienummer om een pasfoto te kunnen uploaden.

De URL in de e-mail (www.ns.nl/pasfoto-kaartvernieuwing) is dus foutief. Gebruik www.ns.nl/pasfotoupload.

Aangezien Denice NS nog op vakantie is, hoop ik dat Danny NS binnen de NS kan doorgeven dat klanten een verkeerde URL is doorgestuurd?

Goedenavond Mikki91 en welkom bij de NS Community!

Het klopt dat er verschillende links zijn gebruikt (ook in het verleden), maar in principe zou je de juiste link gestuurd moeten krijgen in de communicatie die jij ontvangt. Vreemd om te lezen dat dit bij jou niet het geval was.

Ik heb er bij deze een melding van gemaakt!

Reageer