beantwoord

Probleem met inloggen

• 22 februari 2016
  • 2 reacties
  • 205 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
ik kan niet op mijn ns inloggen, ondanks ik toch een account en E-mail heb.

wat moet ik doen?

met vriendelijke groet.
Lor
icon

Beste antwoord door Minke NS 29 februari 2016, 11:13

Update: ik heb de gegevens van Lor erbij gepakt en ik kan niets geks in het systeem vinden. Het e-mailadres is gekoppeld aan het juiste klantnummer en dat is goed. Soms blokkeert een verlopen OV-chipkaart het account, maar dit is bij jou ook niet het geval. Ik denk dat het daarom lag aan een storing. Ik raad je aan om het nogmaals te proberen. Wanneer dit nog steeds niet lukt, zou je het met een andere browser kunnen proberen. Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Ior, welkom op het NS serviceforum.

Spijtig dat het niet lukt om in te loggen. Wanneer je niet zeker bent van het wachtwoord, kun je via "wachtwoord vergeten" alsnog zorgen dat je in kan loggen. Als je het MijnNS account een tijd niet gebruikt, kan het ook zijn dat het account is verwijderd. Op dit moment zit er ook een storing in het MijnNS account. Er zijn dus veel problemen mogelijk. Gelukkig zijn daar ook oplossingen voor te vinden. Ik help je graag verder. Kun je een priv├ębericht sturen met NAW-gegevens, e-mailadres en OV-chipkaartnummer? Dit doe je door op mijn foto te klikken en daarna op "stuur bericht" te klikken. Eventueel kun je ook contact opnemen via andere kanalen. Kun je aangeven voor welke optie je hebt gekozen voor de meelezers? Alvast bedankt!
Update: ik heb de gegevens van Lor erbij gepakt en ik kan niets geks in het systeem vinden. Het e-mailadres is gekoppeld aan het juiste klantnummer en dat is goed. Soms blokkeert een verlopen OV-chipkaart het account, maar dit is bij jou ook niet het geval. Ik denk dat het daarom lag aan een storing. Ik raad je aan om het nogmaals te proberen. Wanneer dit nog steeds niet lukt, zou je het met een andere browser kunnen proberen. Succes!

Reageer