beantwoord

ranzige filmpjes op tiktok

• 19 August 2020
  • 2 reacties
  • 587 Bekeken

Ik kom dit filmpje tegen op TikTok. Wat mij betreft kan meneer een verbod krijgen. Zo omgaan met de coupes en de banken onderspugen met het Coronavirus op de loer… word er misselijk van...

@NS  kunnen jullie hier svp wat aan doen?https://we.tl/t-S2kk5TOO6d

icon

Beste antwoord door Mark NS 19 August 2020, 13:13

Hoi Meeuw123, welkom op de NS Community. 

Ik weet niet zo goed waar ik net naar gekeken heb, maar ik ben het met je eens dat dit gedrag absoluut ontoelaatbaar is. Ik zie dat dit filmpje ons eerder vandaag ook al via twitter bereikt heeft. Een collega heeft dit inmiddels opgepakt en intern onder de aandacht gebracht. Ik raad je in ieder geval ook aan om het account van deze persoon bij Tiktok te rapporteren.

Bekijk origineel

2 reacties

Op de link klikken geeft gelijk een download van We Transfer. Ik vind dat dergelijke links niet op dit forum geplaatst moeten worden.

Hoi Meeuw123, welkom op de NS Community. 

Ik weet niet zo goed waar ik net naar gekeken heb, maar ik ben het met je eens dat dit gedrag absoluut ontoelaatbaar is. Ik zie dat dit filmpje ons eerder vandaag ook al via twitter bereikt heeft. Een collega heeft dit inmiddels opgepakt en intern onder de aandacht gebracht. Ik raad je in ieder geval ook aan om het account van deze persoon bij Tiktok te rapporteren.

Reageer