beantwoord

Reactie op e-mail gewenst.

• 23 mei 2019
  • 1 reactie
  • 215 Bekeken

Tot op heden geen antwoord ontvangen.

Dit verdient de schoonheidsprijs niet.

M.H. van der Meijde

Onderwerp: Contactformulier

Categorie Geld terugvragen
Onderwerp Ik heb een ander verzoek
Bericht Ik heb begrepen dat ik niets kan bijvoegen om aan te tonen dat ik een extra kaartje heb moeten kopen. Geachte mevrouw Van den Broek, naar aanleiding van ons telefonisch contact op 1 mei jl. waar ik heb gesproken met een collega van u, betreffende het niet kunnen activeren van een treinkaartje van AH, omdat er een storing zat bij de NS, treft u hierbij de kopieën aan van de door mij aangekochte kaartjes. Het kaartje uit de Spoordeelwinkel heb ik extra moeten kopen in verband met het niet kunnen activeren van het kaartje van Albert Heyn. Uw collega heeft aangegeven dat dit de enige mogelijkheid was om alsnog de reis te maken die ik had gepland, en de kosten hiervan bij u te declareren.

Edit: aangepast door Moderator
icon

Beste antwoord door Jouke NS 23 mei 2019, 20:42

Hallo Melkmeisjevermeer en welkom bij de NS Community.

Zoals je ziet heb ik je originele post een beetje aangepast. Dat zorgt ervoor dat je vraag duidelijker is en dat bepaalde gegevens niet misbruikt kunnen worden. We hebben te maken met achterstanden op e-mail. Dat is al langere tijd een probleem, zeker voor wat betreft claims, maar we doen er alles aan om dit in te lopen. Dat gezegd hebbende, ik snap dat je het niet fijn vindt om op een reactie te moeten wachten. Ik wil je graag adviseren om een contact op te nemen met onze Klantenservice via onze Sociale Media of Live Chat. Zij kunnen je namelijk direct helpen in plaats van dat je dient te wachten op een reactie. Laat je het weten als het gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Melkmeisjevermeer en welkom bij de NS Community.

Zoals je ziet heb ik je originele post een beetje aangepast. Dat zorgt ervoor dat je vraag duidelijker is en dat bepaalde gegevens niet misbruikt kunnen worden. We hebben te maken met achterstanden op e-mail. Dat is al langere tijd een probleem, zeker voor wat betreft claims, maar we doen er alles aan om dit in te lopen. Dat gezegd hebbende, ik snap dat je het niet fijn vindt om op een reactie te moeten wachten. Ik wil je graag adviseren om een contact op te nemen met onze Klantenservice via onze Sociale Media of Live Chat. Zij kunnen je namelijk direct helpen in plaats van dat je dient te wachten op een reactie. Laat je het weten als het gelukt is?

Reageer