beantwoord

Reishistorie deur tot deur

  • 23 maart 2016
  • 2 reacties
  • 279 Bekeken

'Mijn reishistorie (trein' functioneert prima, daar zie ik mijn reizen. Echter bij 'deur tot deur' zie ik niet al mijn OV-chipkaart reizen: hiermee loop ik een hoop geld mis qua reiskostenvergoeding. Kan dit opgelost worden, met spoed?
icon

Beste antwoord door Tochjo 23 maart 2016, 21:37

Het onderdeel "Mijn reishistorie (deur tot deur)" is voor diensten die ook worden aangeboden door NS, zoals informatie over het gebruik van OV Fiets. Het is niet de plaats waar u transacties van reizen met bus, tram en metro kunt vinden. Daarvoor moet u een Mijn OV-chipkaartaccount aanmaken op www.ov-chipkaart.nl.
Bekijk origineel

2 reacties

Zie ook: https://forum.ns.nl/overige-producten-6/reishistorie-inzien-deur-naar-deur-21179
Badge +3
Het onderdeel "Mijn reishistorie (deur tot deur)" is voor diensten die ook worden aangeboden door NS, zoals informatie over het gebruik van OV Fiets. Het is niet de plaats waar u transacties van reizen met bus, tram en metro kunt vinden. Daarvoor moet u een Mijn OV-chipkaartaccount aanmaken op www.ov-chipkaart.nl.

Reageer