beantwoord

reishistorie niet in te zien

• 17 juni 2017
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik heb afgelopen week vertraging gehad, en wil geld terug claimen. Dat lukt nu niet doordat er geen reishistorie beschikbaar is: "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens". Heb ik een alternatief, of moet ik net zolang proberen tot het wél lukt?
icon

Beste antwoord door Tochjo 17 juni 2017, 15:01

Dit probleem doet zich vaak voor als er nog een verlopen kaart aan de account gekoppeld is. Als dat bij u ook zo is, dan zal het probleem opgelost zijn als u de verlopen kaart bij Mijn producten uit Mijn NS verwijdert.

Een alternatief is het gebruik van dit formulier om uw vergoeding aan te vragen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Dit probleem doet zich vaak voor als er nog een verlopen kaart aan de account gekoppeld is. Als dat bij u ook zo is, dan zal het probleem opgelost zijn als u de verlopen kaart bij Mijn producten uit Mijn NS verwijdert.

Een alternatief is het gebruik van dit formulier om uw vergoeding aan te vragen.
Bedankt voor de tip; ik kan nu wél een claim indienen. Wel vreemd dat mijn reis gewoon te zien was, en mijn reishistorie niet.

Reageer