beantwoord

Reishistorie: toeslag voor Intercity Direct ontbreekt

• 30 december 2015
  • 6 reacties
  • 362 Bekeken

Sindskort zijn de toeslagen die ik dagelijks betaal voor de Intercity Direct tussen Amsterdam en Rotterdam niet meer zichtbaar in Mijn Reishistorie, dit geeft nog al een probleem, aangezien ik deze kosten moet declareren bij mijn werkgever. Hoe krijg ik deze weer in mijn overzicht?! Tenslotte betaal ik deze tweemaal per dag, á 2.30€ - telt nogal aan in een maand!
icon

Beste antwoord door Inge NS 30 december 2015, 17:56

Welkom op het forum caspar91!

Ik heb navraag gedaan en het blijkt dat de toeslag voor de Intercity Direct door een storing niet kan worden getoond via Mijn NS. Dit probleem zal naar verwachting in januari/februari opgelost zijn. Mijn excuses voor het ongemak! Wellicht kan je de toeslagen in de tussentijd declareren via een Mijn OV-chipkaartaccount?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn NS en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten. Verder heb ik de twee andere topics die je over dit onderwerp had geopend, verwijderd.
Bekijk origineel

6 reacties

Tenslotte betaal ik deze tweemaal per dag, á 2.30€ - telt nogal aan in een maand!

icd altijd vrij abonnement misschien een idee?

Ik heb navraag gedaan en het blijkt dat de toeslag voor de Intercity Direct door een storing niet kan worden getoond via Mijn NS. Dit probleem zal naar verwachting in januari/februari opgelost zijn. Mijn excuses voor het ongemak! Wellicht kan je de toeslagen in de tussentijd declareren via een Mijn OV-chipkaartaccount?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn NS en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten. Verder heb ik de twee andere topics die je over dit onderwerp had geopend, verwijderd.
Hallo Inge,
Hartstikke bedankt voor je snelle antwoord. Helaas staan de toeslagen nog steeds niet online.
Zou het op een station wel kunnen worden aangevraagd bij de Customer Service - bijv. op A'dam Centraal?
(Mijn OV-chipkaartaccount aanmaken werkt helaas niet, elk wachtwoord dat ik invoer wordt niet geaccepteerd)
Ik hoop dat de toeslagen op een gegeven moment weer zichtbaar worden. En vooral die van de afgelopen twee maanden alsnog.
Dank. Hartelijke groet,
Caspar
Hoi Caspar91, vervelend dat de toeslagen nog niet in te zien zijn. Het probleem is nog steeds naar verwachting in januari/februari opgelost. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben! Gaat dat lukken denk je? 🙂
Hi Inge en Annewil,

De betaalde toeslagen zijn weer zichtbaar - fijn! Ik kan nu alle toeslagen zien die ik heb betaald in de afgelopen paar maanden.
Ik kan ze alleen nog niet zien voor de periode van 1 december t/m 18 december.
Zou hier naar gekeken kunnen worden om dit op te lossen?
Het gaat om 23 reizen tussen Amsterdam en Rotterdam met NS HiSpeed.
Hartelijk dank. Met vriendelijke groet,
Caspar

Fijn dat in ieder geval een deel weer zichtbaar is, Caspar. Dit zou deze maand opgelost moeten zijn. Mocht dit niet zo zijn, kun je ons dan opnieuw een berichtje sturen?

Reageer