beantwoord

Reiskosten transacties niet kunnen zien

  • 28 juli 2019
  • 2 reacties
  • 264 Bekeken

Ik probeer al enkele dagen inzichten te krijgen in m'n transactie overzicht ivm declaratie. Het is altijd weer wat anders - dan is er geen bedrag zichtbaar, dan een deel of dan weer helemaal niets. Ik kan niet declareren zonder deze informatie. Is er weer een storing oid....?

PS; dit is al de derde keer dat ik om een dergelijk probleem op dit forum moet posten.
icon

Beste antwoord door Danny NS 29 juli 2019, 08:30

Helaas hadden we last van een verstoring! Deze is inmiddels grotendeels opgelost. Het moet voor jou ook weer mogelijk zijn gebruik te maken van deze service. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Er zijn meerdere topics aangemaakt over de storing op NS.nl. Deze vind je hier.
Bekijk origineel

2 reacties

Helaas hadden we last van een verstoring! Deze is inmiddels grotendeels opgelost. Het moet voor jou ook weer mogelijk zijn gebruik te maken van deze service. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Er zijn meerdere topics aangemaakt over de storing op NS.nl. Deze vind je hier.

Ik kan ook geen toegang krijgen tot de transacties via de ns,nl web applicatie. Ik ben ingelogd en gebruik een up to date versie van chrome.

 

In de chrome console zie ik toch een vrij bekende melding voor de afdeling ict als ik vanaf de ns app (client) mijn reishistorie opvraag:

ccess to XMLHttpRequest at 'https://wsapis001.ns.nl/omni-ovcp-api/ovcp/(Hier staat dan mijn ov kaart nummer)/transaction-access' from origin 'https://www.ns.nl' has been blocked by CORS policy: No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource.

 

Ik zie ook dat mijn client geen toegang heeft tot deze service: https://wsapis001.ns.nl/omni-product-api/products/ovcp.

Ik dacht eerst dat het wel eens aan de reishistorie lag. Na een poosje kreeg ik weer toegang tot mijn reishistorie met een refresh.

Succes ermee!

 

 

Reageer