beantwoord

Restitutie ondanks toewijzing van de claims niet ontvangen.

• 25 april 2019
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

Ik heb tweemaal een claim ingediend bij ns omdat ik op 25-02-2019 niet juist had uitgecheckt. Deze zijn in behandeling genomen onder de nummers 5088982081 en 5088976299. Vervolgens heb ik een mail ontvangen dat de claims zijn toegewezen echter heb ik de restitutie nooit ontvangen. Als ik kijk bij mijn claims staat dat deze nog altijd in behandeling zijn.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 25 april 2019, 18:57

Hallo Harriespoor1956 en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je nog geen restitutie hebt ontvangen, ook al is deze toegezegd aan je. Zonder gegevens is het helaas lastig om te bepalen waar het probleem voor jou precies zit. Ik wil je adviseren je probleem voor te leggen aan onze Klantenservice via de Live Chat of Sociale Media. Zij kunnen je gegevens erbij zoeken en met je meekijken.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Harriespoor1956 en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je nog geen restitutie hebt ontvangen, ook al is deze toegezegd aan je. Zonder gegevens is het helaas lastig om te bepalen waar het probleem voor jou precies zit. Ik wil je adviseren je probleem voor te leggen aan onze Klantenservice via de Live Chat of Sociale Media. Zij kunnen je gegevens erbij zoeken en met je meekijken.

Reageer