retour geld voor ticket

  • 12 maart 2020
  • 5 reacties
  • 229 Bekeken

Ivm het aflassen van een evenement heb ik as zaterdag een ticket dat niet zal worden gebruikt. Kan geld retour worden ontvangen?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als u het ticket niet gedownload/geprint/geopend/indeappgezet heeft, loont het de moeite om telefonisch via Facebook Twitter of chat contact op te nemen met NS klantenservice.

E-tickets kunnen niet gewijzigd worden en er wordt geen geld terug gegeven. De treinen rijden gewoon, dus u kunt gewoon reizen met uw ticket.

 

Hallo Pieter6611 en welkom bij de NS Community. 

Hoewel de reactie van MoDe in normale situaties klopt is dit een zeer uitzonderlijke situatie en NS erkent dat hierin sprake is van overmacht. Indien jij kunt aantonen dat jouw evenement niet doorgaat kun je via onze Klantenservice vragen naar de mogelijkheden. Doe dit via Sociale Media of Chat voor een snelle afhandeling. 

Reputatie 7
Badge +3

Altijd mooi, coulance in actie.

Dank NS

wel vreemd dat dit niet als oplossing wordt geboden. De NS mag wel aantal reizen beperken ivm Corona.

 

 

Dank NS

wel vreemd dat dit niet als oplossing wordt geboden. De NS mag wel aantal reizen beperken ivm Corona.

 

 

De opties die wij als Klantenservice hebben veranderen op dit moment ook bijna per dag, zo niet per uur. We proberen ook reizigers met terugwerkende kracht te benaderen maar door de steeds veranderende situatie in Nederland is het niet altijd mogelijk om overal op te anticiperen. 

Reageer