beantwoord

Self service pagina niet beschikbaar?

• 19 november 2015
  • 3 reacties
  • 198 Bekeken

Ik heb zojuist twee tickets besteld en betaald, toen ik klikte op de knop die ik kreeg via mijn mail om de tickets uit te printen, stond er in het rood dat de self service pagina niet meer beschikbaar is?

Hoe krijg ik mijn tickets nu?
icon

Beste antwoord door Brian NS 19 november 2015, 10:35

Beste richarde,

Welkom op het NS Serviceforum. In dit geval kun je het beste even bellen met de klantenservice. Zij kunnen aan de hand van het emailadres waarop de ticket zijn besteld, ze nogmaals naar je versturen. De klantenservice is 24/7 per dag bereikbaar op 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

3 reacties

Beste richarde,

Welkom op het NS Serviceforum. In dit geval kun je het beste even bellen met de klantenservice. Zij kunnen aan de hand van het emailadres waarop de ticket zijn besteld, ze nogmaals naar je versturen. De klantenservice is 24/7 per dag bereikbaar op 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Beste richarde,

Het is opgelost!Ik kreeg een nieuw mailtje toen ik de klantenservice belde! Hartelijk bedankt Brian
Goed om te horen!

Reageer