beantwoord

site van de ns (voor de rijden van de treinen) doet het niet

• 16 januari 2020
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Goedendag,

Morgen moet ik met de trein van Voorburg naar Almelo. Ik heb al een dagretour gekocht voor morgen. Echter als ik de treintijden wil bekijken op de ns site, doet ie het niet. Ik kan ook geen telefoonnummer vinden van de NS

Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedanlt

icon

Beste antwoord door masd 16 januari 2020, 15:43

De NS-klantenservice is dag en nacht bereikbaar via telefoonnummer 030-751 51 55.

Hoe laat wilt u reizen? Ik kan de reis gewoon plannen, zowel via de app als via de website.

De reis duurt 2:07 uur en u stapt over in Gouda en indien nodig ook in Amersfoort. 

Voorburg-Almelo ziet er dan zo uit en dat blijft elk uur voor de rest van de dag hetzelfde. De terugreis is omgekeerd met vertrek elk uur om :06 en :36 vanaf Almelo.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

De NS-klantenservice is dag en nacht bereikbaar via telefoonnummer 030-751 51 55.

Hoe laat wilt u reizen? Ik kan de reis gewoon plannen, zowel via de app als via de website.

De reis duurt 2:07 uur en u stapt over in Gouda en indien nodig ook in Amersfoort. 

Voorburg-Almelo ziet er dan zo uit en dat blijft elk uur voor de rest van de dag hetzelfde. De terugreis is omgekeerd met vertrek elk uur om :06 en :36 vanaf Almelo.

Reageer