beantwoord

sos jongerendagkaart

• 6 september 2020
  • 1 reactie
  • 499 Bekeken

Ik heb een vraag ik ben een kind van 16 jaar en ik wil die 7,50 jongerendagkaart kopen maar ik zie dat het alleen via pinnen kan online en een datum daarvoor moet doen maar ik heb geen bankpas en kan alleen contant betalen bij de servicebalie maar ik heb gehoord dat het alleen via online kopen is maar niet alle jongeren hebben bankpas kunt u aub hierachter aan gaan en het ook gewoon als losse ticket bij de servicebalie doen aub groeten

icon

Beste antwoord door Maxime NS 6 september 2020, 15:22

Hallo Anoniemnmmm, welkom op de NS Community. 

Ik moet je helaas teleurstellen. Je kan het ticket niet op het station kopen, alleen online via de app of via deze link. Het Groepsticket en de aanbiedingen van de Spoordeelwinkel zijn ook niet op het station te koop. Ik verwacht niet dat dit gaat veranderen, maar ik zet je feedback natuurlijk graag door. Een ouder zou in de tussentijd het ticket voor je kunnen kopen. Mijn excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Anoniemnmmm, welkom op de NS Community. 

Ik moet je helaas teleurstellen. Je kan het ticket niet op het station kopen, alleen online via de app of via deze link. Het Groepsticket en de aanbiedingen van de Spoordeelwinkel zijn ook niet op het station te koop. Ik verwacht niet dat dit gaat veranderen, maar ik zet je feedback natuurlijk graag door. Een ouder zou in de tussentijd het ticket voor je kunnen kopen. Mijn excuses voor het ongemak.

Reageer