Storing en ns app

  • 17 januari 2017
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

Reputatie 1
Slechte info van woordvoerder ns op tv

3 reacties

Reputatie 1
Wat is het toch dat de woirdvoerdee van ns adviseert te kijken oo de ns app. Doe ik al de hele ochtend en steeds rijden de treinen maar na een half uur blauw ekken weer geen trein. Slecht advies kijken op de ns app!!!
Reputatie 4
Klopt, de NS app geeft incorrecte informatie.
Hallo Karinzwart, welkom op het NS Serviceforum!

Vanmorgen bleek dat door de grote drukte in verband met de stroomstoring in Amsterdam de Reisplanner niet up to date was. Het was in deze situatie dan ook niet handig dat er werd verwezen naar de Reisplanner aangezien deze ook geen correcte informatie gaf. Dit probleem is bij ons bekend en we gaan kijken hoe we dit een eventuele volgende keer kunnen voorkomen. Ik hoop dat je ondanks alles vandaag toch nog op je bestemming bent gekomen en een prettige reis hebt gehad.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum "ns.nl" om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer