beantwoord

Storing "Mijn NS"

Ik meld het hier ook maar even, want de Facebook pagina zou binnen 60 minuten reageren... tja, als een automatisch antwoord ook als reactie geldt...🙄

Ik kan mijn reisoverzicht van september op "Mijn NS" niet opvragen. Als ik kies "Vorige maand" en dan "Tonen" wordt de pagina voortdurend automatisch ververst. Ik kan de gegevens dus niet zien, want er zit een spontane loop in. Zowel in Edge, IE als Chrome geprobeerd, de storing zit dus echt aan de kant van de website. Hoop dat jullie dit z.s.m. willen verhelpen.
icon

Beste antwoord door Denice NS 1 oktober 2018, 14:25

Het probleem is inderdaad bekend Henkh_63. We werken hard aan een oplossing!

Bekijk origineel

5 reacties

Maar ik zie aan dit topic https://community.ns.nl/mijn-ns-53/mijn-ns-pagina-met-reishistorie-blijft-vernieuwen-51972 dat het kennelijk al sinds gisteren speelt...
Of al sinds donderdag 27-9, https://community.ns.nl/geld-terug-bij-vertraging-36/geld-terug-bij-vertraging-in-mijn-ns-werkt-niet-51958
Het probleem is inderdaad bekend Henkh_63. We werken hard aan een oplossing!
Sorry, @Denice NS, maar ik vind het een aanfluiting dat NS als commercieel bedrijf niet in staat blijkt om dit probleem binnen 4 werkdagen (!) op te lossen. Op dit moment werkt het nog steeds niet.
En op Facebook, de website, Twitter zoek ik vergeefs naar enig bericht over de storing. Klanten worden (weer) volledig in het ongewisse gelaten. Beste NS, communicatie is niet een forum waar moderators hun best doen om irritaties te sussen. Met alle respect voor de moderators.
Mag ik het misschien eens wat botter zeggen? Het interesseert NS helemaal geen barst. Deze site kan wel even gemist worden want geld terugbetalen is vooral in het belang van de consument. Als de webpagina om kaartjes te verkopen defect was geweest had NS alles op alles gezet om dit zo snel mogelijk te verhelpen. We zijn nu een week verder en er is niets gebeurd. De "geachte reiziger" kan barsten.
Raar... ik kan van heel september een reisoverzicht maken, als ik het in twee delen doe en 15 september niet meeneem. En dat is (toevallig?) de datum dat ik een reis naar Zwolle heb gemaakt waar het bij het uitchecken fout is gegaan, en NS Klantenservice heeft toen op mijn verzoek een correctie toegepast.

Neem ik 15 september wél mee dan blijft het probleem van automatisch verversen zich voordoen... hint voor de ontwikkelaars?

Reageer