beantwoord

Storing Mijn NS

• 4 februari 2020
  • 6 reacties
  • 219 Bekeken

Zojuist geprobeerd in te loggen in Mijn NS. Omdat het jaren geleden is dat ik dat heb gedaan weet ik mijn wachtwoord niet meer. Navraag bij de klantenservice levert op dat er blijkbaar een storing is aan Mijn NS waardoor ook wachtwoord reset niet meer kan plaatsvinden. Mijn tip is om het zich voordoen en het beëindigen van dergelijke storingen “ergens” te publiceren. De dame in kwestie gaf me aan dat dit niet gebeurt. Jammer, want nu moet ik het maar iedere keer zelf proberen en wanneer het niet werkt toch weer bellen. Ben benieuwd naar jullie reactie.

icon

Beste antwoord door Robert B 4 februari 2020, 16:02

Als een wachtwoord reset niet lukt komt dat meesal omdat er nog een account gekoppeld is in een ouder systeem, en omdat @Rob van der Wal aangeeft dat hij er jaren niet mee ingelogd heeft zou dat zomaar het geval kunnen zijn.

Maar goed, als ze bij de klantenservice zeggen dat er een storing is… Ik zou daar toch even naar laten kijken, want bij mij werkt alles.

Bekijk origineel

6 reacties

Aangezien het aantal storingen op Mijn NS zeer frequent is (deze duurt al vanaf 7 januari), is door diverse forumleden al verzocht om dit op www.ns.nl te melden. Helaas wordt hier geen gehoor aan gegeven. Blijkbaar wil NS er niet voor uit komen dat ze op IT technisch gebied grote problemen hebben.

Aangezien het aantal storingen op Mijn NS zeer frequent is (deze duurt al vanaf 7 januari), is door diverse forumleden al verzocht om dit op www.ns.nl te melden. Helaas wordt hier geen gehoor aan gegeven. Blijkbaar wil NS er niet voor uit komen dat ze op IT technisch gebied grote problemen hebben.

Dat vind ik nogal een aanname, Pingpong. Volgens mij zijn we behoorlijk open over storingen die we hebben op deze community. Dat er nog steeds niet een dergelijke pagina is vind ik ook niet goed maar ik kan helaas niet meer dan er wederom melding van maken. 

Ik vind deze aanname eerlijk gezegd niet zo groot.  Als je in de geschiedenis op dit forum kijkt zie je dat er al jarenlang grote problemen met Mijn NS zijn. Door zeer veel personen is verzocht om hiervan een melding te maken op www.ns.nl. Dit wordt niet gedaan. Er loopt op dit moment ook nog een flextopic waarbij reizigers met bus/trein/bus teveel betalen. Ook hier wachten we al een jaar op een oplossing van NS. Op dit forum zijn jullie hier dan wel open over de IT Storingen, maar bedenk wel dat nog steeds maar een zeer beperkt aantal personen van dit forum gebruik maakt. Een duidelijke melding op de homepage van NS zou zeer helpen. 

Badge +3

Als een wachtwoord reset niet lukt komt dat meesal omdat er nog een account gekoppeld is in een ouder systeem, en omdat @Rob van der Wal aangeeft dat hij er jaren niet mee ingelogd heeft zou dat zomaar het geval kunnen zijn.

Maar goed, als ze bij de klantenservice zeggen dat er een storing is… Ik zou daar toch even naar laten kijken, want bij mij werkt alles.

Dat vind ik nogal een aanname, Pingpong. Volgens mij zijn we behoorlijk open over storingen die we hebben op deze community. Dat er nog steeds niet een dergelijke pagina is vind ik ook niet goed maar ik kan helaas niet meer dan er wederom melding van maken. 

Wat is er dan een aanname?   Er zijn constant problemen, er is geen duidelijke informatie. Niet eens een sticky op de community (wat jullie toch echt WEL zelf kunnen doen). 

Alles wijst erop dat de NS het niet wil communiceren en enkel de klant die er tegen aan loopt melden dat er een storing is. Ook is er al meerdere keren gemeld dat de storing verholpen is. In die topics nooit de vermelding dat gebleken is dat dit niet waar was totdat de volgende klant zich meldt.

Als jullie echt vinden dat zo'n pagina er moet zijn dan kan je dat zelf binnen de community regelen en via een sticky de informatie actueel houden.  

Ik zag vanmorgen op het journaal meneer Van Boxtel langskomen die trots vermeldde dat de reisduur naar Londen met 45 minuten gaat afnemen omdat in Amsterdam en Rotterdam nu ook “grenscontrole” gaat plaatsvinden. Ik heb de goede man nog nooit gehoord over de vele urgente problemen die op dit forum geplaatst worden. De dagelijkse problemen met e-tickets, (Kan je uberhaupt wel een ticket boeken naar londen), Mijn NS, de dubbele incasso enz.enz.

Ik vind het gewoon slecht dat een president directeur er alleen maar is bij goed nieuws en niet bij slecht nieuws. 

Reageer