beantwoord

te veel betaald met ov chipkaart

• 11 juni 2020
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Ik ben gister van Akkrum naar Grou gegaan en heb daarvoor voor de volledige rit betaald terwijl ik 40% heb. 
hoe krijg ik dat geld terug?

icon

Beste antwoord door Rueben NS 11 juni 2020, 19:08

Goedenavond RixtHooijenga en welkom op onze Community!

En wat spijtig om te lezen dat je je korting hebt gemist! Ik wil je dan ook verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega's aldaar zijn maar al te blij om dit euvel voor je te kunnen verhelpen.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Met die info kunnen we hier op het reizigersforum weinig, maar welk abonnement heb je precies, en om welke tijd heb je ingecheckt?

De tijd van inchecken telt of je voltarief betaalt of 40% korting krijgt namelijk.

Goedenavond RixtHooijenga en welkom op onze Community!

En wat spijtig om te lezen dat je je korting hebt gemist! Ik wil je dan ook verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega's aldaar zijn maar al te blij om dit euvel voor je te kunnen verhelpen.

Badge +3

In dit geval gaat het om het verschil tussen € 2,40 (voltarief) of € 1,44 (40% korting) dus € 0,96 verschil.

Of dat je tijd en moeite waard is om terug te gaan claimen via de klantenservice? Maar in ieder geval wel handig om even na te laten kijken of er iets mis is met je abonnement.

Reageer